اهواز؛

اجرای ۳ برنامه ارشاد در راستای سیاست‌های شورای حفظ آثار دفاع مقدس

معاون هنری و سينمايی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اجرای سه برنامه این اداره کل در راستای سیاست های شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر چنانی ظهر امروز شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در سالن جلسات استانداری اظهار كرد: اولین جلسه تخصصی كمیته هنری، نمایشی و ادبیات فارسی را ۲۵ اسفندماه سال گذشته با حضور مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در محل اداره كل تشكیل و آیین نامه را نیز به ادارات تابعه شهرستان ابلاغ كردیم.

وی افزود: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان سه برنامه را در راستای سیاست های شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اجرا كرد.

معاون هنری و سينمايی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح كرد: اجرای خیابانی و میدانی هنگام ورود كاروان های راهیان نور به دشت آزادگان، خرمشهر، آبادان و شوش یكی از این برنامه هاست که هشت گروه تئاتر این اجراها را بر عهده داشتند.

چناني عنوان كرد: برگرداندن یكی از بخش های فراموش شده جشنواره مقاومت كه تأثیر به سزایی داشته و آثار زیادی نیز به جشنواره ارسال شد، نیز یكی دیگر از برنامه های مذكور است.

وي در پایان بیان كرد: انجام سه كار حرفه ای و بی نظیر تئاتر در خصوص شهدای غواص، شهدای مدافع حرم و شهید چمران با دعوت از گروه های كشوری نیز سومین برنامه این اداره كل بود.

انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار