نفتی ها دست به دامن وزارت نشین ها می شوند

بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران برای مشخص شدن تکلیفشان به وزارت نفت می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه نفت تهران این روزها در روند واگذاری قرار گرفته و هر روز اخبار گوناگونی از پیشنهاد خریداران نفت و بازشدن یا نشدن پاکت های پیشنهادی متقاضیان خرید این باشگاه می شنویم.

در چنین وضعیتی بازیکنانی که با نفت قراردارند و به همین دلیل نمی توانند با تیم های دیگر مذاکره کنند،  خواستار مشخص شدن تکلیف این قرارداد و دریافت مطالبات خود هستند اما گویا هیچ فردی در باشگاه نفت پاسخگوی این بازیکنان نیست.

برهمین اساس شنیده می شود، نفتی ها امروز یا فردا برای مشخص شدن وضعیت خود به وزارت نفت می روند تا در صحبت با مسئولان رده بالای این وزارت خانه، راه حلی را برای حل شدن مشکلات خود پیدا کنند.

علی رضا عزتی کاپیتان نفت در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن اشاره به این که بازیکنان نفت از وی خواسته اند تا به عنوان بزرگ تر تیم مشکلات بازیکنان را به مسئولان وزارت نفت انتقال دهد، بیان کرد: پس از جدایی چندین بازیکن تاثیرگذار از نفت بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند دچار بلاتکلیفی شده اند. من هم یکی از این بازیکنان هستم. جوان های نفت از من خواسته اند برای مشخص شدن تکلیفشان به وزارت نفت برویم و در صحبت با مسئولان رده بالای این وزارت خانه مشکلات خود را مطرح کرده و خواستار راه حلی برای رفع این مشکلات شویم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار