نقوی‌حسینی طی تذکر شفاهی:

برخی مدیران دولت، حقوق 70 میلیون تومانی می‌گیرند

نماینده مردم ورامین گفت: برخی از مدیران دولت یازدهم 70 میلیون حقوق دریافت می کنند که هرچه سریعتر باید پیگیری شود.

برخی مدیران دولت، حقوق 70 میلیون تومانی می‌گیرند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین طی تذکر شفاهی به رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در مورد تأخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، کفت: همه همکاران می‌‌دانند حقوق معلمان پس از 30 الی 35 سال خدمت و بعد از اینکه عروس و داماددار می‌شوند چقدر از آن کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگیان در حال حاضر با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستند، افزود: این درحالی است که پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت نمی‌شود.

نقوی حسینی ادامه داد: جمع کثیری از فرهنگیان به مدت یک سال است که بازنشسته شده‌اند و تاکنون یک ریال به آنان پرداخت نشده است.

نماینده مردم ورامین تصریح کرد: بنده از دولت تقاضا دارم از حقوق نجومی برخی مدیران کم کند و پاداش فرهنگیان را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک قسط پاداش به فرهنگیان پرداخت نشده است، اظهار داشت: با این حال برخی از مدیران دولت یازدهم 70 میلیون حقوق دریافت می کنند ک این درست نبوده و باید هرچه سریعتر این موضوع پیگیری شود.

نماینده مردم ورامین در ادامه در طی تذکر دوم خود به رییس جمهور گفت: در حال حاضر کارخانه ارج و همچنین کارخانه قند ورامین تعطیل شده است و این زنجیره تعطیلی کارخانجات همچنان در جریان است.

وی افزود: بنده پنج ماه پیش از پشت همین تریبون تعطیلی برخی از کارخانجات را تذکر دادم اما هیچ کدام از مسئولین یک بار هم که شده با بنده تماسی نداشته‌اند تا دلایل تعطیلی برخی از کارخانجات را برای آنها تشریح کنیم حتی یک نفر از ما نپرسید که موضوع چیست. بالاخره ما نماینده ملت هستیم و اگر تذکر می‌دهیم کارخانه‌ای تعطیل شده انتظار داریم وزیر صنعت جویای این موضوع باشد. در حال  حاضر هیچ کس پیگیر تعطیل کارخانجات در کشور نیست.

نقوی حسینی در ادامه تأکید کرد: در حال حاضر هزاران کارگر شغلشان را از دست داده‌اند و بقیه هم در صف از دست دادن مشاغل خود هستند که نیاز است هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی شود.

اما در ادامه مسعود پزشکیان در واکنش به تذکر نقوی حسینی گفت: روال بدین نحو است که وقتی تذکری از پشت تریبون شنیده می‌شود وزرا هم این تذکرات را استماع می‌کنند ما هم از اینجا مجددا تذکر می‌دهیم که آنها بشوند که گاها هم این تذکرات را نمی‌شنوند.

وی افزود: ما قطعا این تذکرات را در هیأت رییسه مجلس پیگیری و نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/




برچسب ها: مجلس ، تذکر ، حقوق مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
اضافه کاری کارکنان اداری آموزش وپرورش مازندران طبق قانون باید 170 ساعت باشد متاسفانه به حد اکثر 40 ساعت کاهش دادند.البته برای کارشناسان نه مدیران!!! شایدعلتش این باشد مدیران حقوق ومزایایشان کم هست به آنها پرداخت می شودتا 300000000 به بالا برسد.آخه آنها کارهای سنگینی می کنند!!!!!
آخرین اخبار