فاتح تریم : کرواسی تیم قابل احترامی است ساسیچ: بازیکنان ما ذهنیت پیروزی خواهی دارند

سرمربیان تیم های ملی ترکیه و کرواسی در آستانه دیدار این دو تیم در رقابت های یورو 2016 به اظهارنظر درباره این دیدار پرداختند.

فاتح تریم : کرواسی تیم قابل احترامی استساسیچ: بازیکنان ما ذهنیت پیروزی خواهی دارندبه گزارش خبرنگارحوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،از ساعت 17:30 دقیقه امروز تیم های ترکیه  و کرواسی در اولین مسابقه خود در یورو2016 مقابل هم به میدان می رود.
در آستانه این دیدار فاتح تریم  سرمربی ترکیه گفت: تیم کرواسی کنونی نسبت به  تیمی که ما در مرحله یک چهارم نهایی سال 2008  شکست دادیم خیلی متفاوت است. آن تیم هم تیم خوبی بود،اما هم اکنون خیلی از بازیکنان تیم کرواسی برای تیم های بزرگی مانند رئال مادرید، اینترمیلان، یوونتوس و بارسلونا بازی می کنند.
در آن زمان ما آنها را شکست دادیم  بعد آنها در پلی آف یورو 2012 بر ما پیروز شدند. زندگی همین است. 
تریم افزود: ما با تیم خیلی جدی و قابل احترامی روبرو خواهیم شد. . اگرآنها بتوانند از گروه صعود کنند روی سکو خواهند رفت.
انته ساسیچ  مربی کرواسی نیز گفت: ما بازیکنان زیادی داریم که در بالاترین سطح  بازی می کنند- مودریچ و راکیتیچ در بارسلونا و رئال ، مانژوکیچ در یوونتوس، او موفق به فتح لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ  شده است. ما [نیکولا] کالینیچ و میلان بادلی را در فیورنتینا داریم. ما ویدا، را داریم که قهرمان اوکراین است. داریو سرنا کاپیتان شاختار [دونتسک] است و در بسیاری از مسابقات لیگ قهرمانان بازی کرده است. آنها ذهنیت پیروزی دارند. ما فقط باید تمام این ویژگی های فردی را یک جا کنیم. اگر بتوانیم این کار را بکنیم ، می توانیم انتظار نتیجه مثبتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار