احتمال اکران «ماحی» در عید فطر/ تحقیق و پژوهش میدانی خیام برای فیلمنامه جدید

کارگردان «ماحی» برای فیلم نامه جدید خود تحقیق و پژوهش میدانی می‌کند.

داود خیام کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت جدیدترین اثر سینمایی‌اش با نام موقت «معلق» گفت: به لحاظ شرایط خاص و جغرافیایی قصه و اهمیت فیلمنامه در مرحله تحقیق و پژوهش میدانی به سر می‌بریم که خود این موضوع زمان بر است.

وی افزود: نگارش فیلم «ماحی» نیز فارغ از کیفیت آن، حدود یکسال طول کشید که این نشان می دهد، خود مرحله فیلمنامه نویسی در حرفه من از اهمیت بالایی برخوردار است و عجله ای برای ساخت فیلم ندارم.

این کارگردان در مورد استقبال مخاطبان از فیلم «ماحی» که پروانه نمایش آن صادر شده است عنوان کرد: پیش بینی آن هم در سینما که فرآیندی سلیقه ای است بسیار سخت خواهد بود اما احساس می کنم به جهت شرایطی که کارکترهای فیلم دارند و به ازای این شرایط ما در جامعه با آنها  به شكل حقوقي و حقيقي برخورد داشتیم و یا در خصوص شنیده هایی که داریم احتمالا با استقبال روبرو شود.

این کارگردان در خصوص هدفش از فیلمسازی بیان کرد: من بیشتر به دنبال عدالتخواهی هستم و سعی می کنم این مقوله را در آثارم بگنجانم اینکه تا چه حد موفق خواهم بود را مخاطبان تعیین می کنند.

خیام در بخش پایانی صحبت های خود در مورد زمان اکران «ماحی» خاطر نشان کرد: تهیه کننده و مجري طرح اين فیلم در تلاش هستند «ماحی» در عید فطر در سينماهاي كل كشور اكران شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.