اهواز؛

واگذاری هفت هزار خط تلفن ثابت در اندیمشک

رییس اداره مخابرات اندیمشک از واگذاری هفت هزار خط تلفن ثابت به متقاضیان در مناطق مختلف این شهر خبر داد و گفت:همچنان ظرفیت خالی برای واگذاری تلفن ثابت به متقاضیان در اندیمشک وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جلال احسانی گفت:در این راستا بسترسازی برای واگذاری این خطوط به مشترکان در مناطق کوی ولایت و فاز 2 فرهنگیان ،مسکن مهر و بیش از 30 نقطه پراکنده شهرستان اندیمشک انجام گرفت.

وی اظهار کرد:بستر لازم برای واگذاری 15 هزار خط تلفن در سطح شهرستان مهیا شد که با توجه به تعداد تقاضا، هفت هزار خط به مشترکان واگذار گردید.

احسانی گفت:در این راستا 32 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود:در راستای رفاه حال شهروندان سایت های همراه اول در پارک حاجی پور، مصلی ، مدرسه معرفت ،ترمینال و کوی جانبازان نیز راه اندازی و نصب شد.

وی بیان کرد:پوشش ارتباطی همراه اول نیز در مناطق سد دز،کوی ولایت،کوی رسالت،فاز 1 و 2 پادگان تیپ حضرت ولیعصر (عج) نیز با تلاش مخابرات توسعه و تقویت شده است.

احسانی گفت:سه سایت کم ظرفیت همراه اول نیز در مراکز انقلاب، روغنی زادگان و قلعه لور برگردان و تعویض شد که با ایجاد سایت های پرظرفیت در این مراکز ضریب نفوذ ارتباطی افزایش یافت.

در شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان بیش از 38 هزار مشترک تلفن ثابت ، 22 هزار مشترک همراه اول دایمی و 19 هزار و 500 مشترک همراه اول اعتباری وجود دارد.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.