یورو 2016-فرانسه

آلمان 2 اوکراین صفر/ آلمان اولین پیروزی قاطع جام را رقم زد/ اوکراین بازنده سرافراز لقب گرفت + تصاویر و فیلم

تیم های ملی آلمان و اوکراین در سومین روز از رقابت های یورو 2016 ، از ساعت 23:30 به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سومین روز از رقابت های یورو 2016 ، تیم های ملی آلمان و اوکراین از گروه D ساعت 23:30  به مصاف هم رفتند.

:
بازی نخست قهرمان جهان همانطور که پیش بینی می شد تهاجمی آغاز شد و بر اثز حملات پی در پی ،آلمان ها موفق شد در دقیقه 19 با ضربه مصطفی به گل برسند اما در ادامه اوکراینی ها بیکار ننشستند و حملاتی را به سمت دروازه آلمان روانه کردند که مهم ترین آن ضربه یارمولنکو و بیرون کشیدن آن از دروازه توسط بواتنگ در دقیقه 36 بود .

دقيقه 37 اوکرايني ها موفق شد ند دروازه ژرمن ها را باز کنند اما گل در شرايط آفسايد به ثمر رسيده بود.

اما از دقیقه 36 بازی بیشتر در زمین ژرمن ها پی گیری شد اما اوکراینی ها هر بار با دفاع آلمان ،مقاومت نویر مواجه شدند و یا با کمی دقتی خود موقعیت هایشان را از دست دادند و در نهایت این بازی با نتیجه 1 بر صفر در نیمه نخست به پایان رسید.

:
در نیمه دوم بازی قدری آرام تر پی گیری شد و بیشتر توپ در میانه میدان قرار داشت هر چند در این میان به ویژه در دقیقه 47 دروازه پیاتوف توسط آلمان ها مورد تهدید قرار گرفت، در سمت دیگر نیز نویر با یک سوپر واکنش موفق شد ضربه ایستگاهی راکیتسکی را مهار کند.

در دقیقه 60 سامی خدیرا ضربه سهمگینی به سمت دروازه پیاتوف روانه کرد که در نهایت گلر اوکراینی با سوپر واکنش ضمن پاسخ دادن به همتای آلمانی خود ،توپ را راهی اوت کرد.

 به نظر مي رسد اوکرايني ها به لحاظ بدني کم آورده اند و در نيمه دوم نشاط و دوندگي نيمه اول را ندارند.
در دقیقه 66 زوزلیا برای اوکراین تعویض شد و سلنسکو وارد زمین شد.

از دقیقه 70 به بعد آلمان حملات خفیفی را انجام داد در حالیکه بازی کمی از طرف اوکراینی ها رنگ خشونت گرفت.

در ادامه حملات آلمان که هیچکدام ثمری نداشت نکنه جالب بازگشت هافبک ها و انسجام خط دفاع بود که مانند سدی از نفوذ ژرمن ها جلوگیری می کرد.

تا دقیقه 82 مهم ترین اتفاق را شورله خلق کرد که با ضربه ای توپش به کنار دروازه هدایت شد.

پیاتوف در 86 در یک تک به تک مسلم با مسوت اوزیل بازهم سرباند بیرون آمد و موفق به مهار شد،

اما از دقیقه 87 به بعد اوکراین تمام تلاشش را به کار برد و حملات سهمگینی را به دروازه نویر تحمیل کرد که ثمری نداشت ،اما در ضد حمله ایی بر اثر تعویض طلایی یواخیم لو به جای گوتزه،مسوت اوزیل با یک پاس طلایی شواینی را صاحب موقعیت کرد و آلمان گل دوم را به ثمر رساند و بازی در نهر به پاایت با نتیجه 2 بر صفیان رسید.


:
المان اوكراين
شوت در چار چوب٨ ٣
مالكيت٦٣٪‏ ٣٧٪‏
كارت زرد ٠ ١
ميزان دويدن ١١٤كيلومتر ١١٢

پایان بازی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار