قنبرزاده: معرفت امیری، درس مدیریت در ورزش است/ ترجیح می دهم با منصوریان دوست باشم تا همکار

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: وحید امیری جزو با اخلاق های فوتبال کشور محسوب می شود و من افتخار می کنم چنین بازیکنی سه سال در نفت بازی کرده است.

منصور قنبرزاده در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت فروش باشگاه نفت تهران اظهار کرد: در کمیته چهار نفره واگذاری باشگا نفت عضویت ندارم  اما تا آن جایی که می دانم فروش باشگاه در مراحل پایانی است و طی روزهای آینده تکلیف این موضوع مشخص می شود.
 
وی افزود: من در جلسات این کمیته به عنوان کارشناس شرکت می کنم و گزارش فنی خود را به مسئولان ارائه می دهم اما تصمیم گیری به عهده من نیست.
 
قنبرزاده درباره مخالفت سازمان لیگ با انتقال نفت به شهرستان بیان کرد: سازمان لیگ براساس ضوابط  و مقررات قانونی تصمیم گیری می کند و بهتر است آن ها درباره دلیل مخالفت خود با انتقال نفت توضیح دهند. به نظر من هم اگر باشگاه نفت در تهران حفظ شود بهتر است..
 
مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره انتقال وحید امیری به پرسپولیس گفت: باید بگویم امیری به معنای واقعی کلمه (( آقا )) و جزو خوب‌های فوتبال ما از نظر اخلاقی و فنی است. استعداد و زحمت وی زیر نطر مربیانی چون گل محمدی و منصوریان در نفت به بهترین شکل بروز کرد. اما موفقیت کنونی امیری حاصل تلاش خودش و تمام ارکان تیم نفت و تیم ملی فوتبال ایران است.
 
وی افزود: به انتخاب این بازیکن ارزشمند و بافرهنگ احترام می گذارم. امیری فوق لیسانس حقوق جزا دارد و یک نمونه کامل از فوتبالیستهای باشعور فوتبال کشور محسوب می شود.  بازیکن ملی پوشی که با وجود کمترین دریافتی کمترین اعتراض را دارد، را باید روی سر بگذاریم. به هر حال مرام و معرفت امیری یک تجربه ناب مدیریتی در ورزش کشور محسوب می شود.
 
قنبرزاده درباره بحث مدیریتش در باشگاه استقلال اظهار کرد: من برای نام و مکتب استقلال و هوادارانش احترام ویژه ای قائل هستم اما درباره استقلال حتی دیگر نمی‌خواهم یک کلمه حرف بزنم. اعضای هیئت مدیره این باشگاه مشخص نیست و نباید درباره جایی که اطلاعی از وضعیت آن ندارم، حرف بزنم.
 
وی درباره اظهارات علی رضا منصوریان مبنی بر این که اگر قنبرزاده مدیرعامل استقلال شود در این تیم کار نمی کنم، افزود: 2 سال خوب را با منصوریان پشت سر گذاشتم و من هم ترجیح می دهم با منصوریان دوست باشم تا همکار. چرا که جزو اصول مدیریتی من نیست که با خط و مشی یک سرمربی در باشگاهی مدیریت کنم. به هر حال برای منصوریان در استقلال آرزوی موفقیت می کنم.
 
مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره این که در صورت درخواست مالک جدید به مدیریت خود در این باشگاه ادامه می دهد یا خیر، گفت: دوست ندارم تا موضوعی به قطعیت نرسیده درباره آن حرف بزنم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار