ماه مبارک فرا رسیده است و هتل های مختلف ایران با تخفیف های مناسب به استقبال این ماه عزیز رفته اند. در این میان سایت اقامت24 با فراهم آوردن شرایط ویژه برای سفر دوستان، هتل‌هایی که دارای تخفیف های 20 الی 70 در صد هستند را در معرض انتخاب دیدگان شما قرار داده است.

تخفیف های 20 تا 70 درصدی هتل های ایران برای ماه مبارک رمضان به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر دوست دارید در ایام ماه مبارک رمضان به یکی از شهرهای مشهد، اصفهان یا تهران سفر کرده و هتلی را رزرو نمایید بهتر است به سایت مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور با نام اقامت24  سری بزنید و از خدمات متنوع رزرو هتل در تمامی شهرهای ایران براحتی مطلع شوید.

  در اقامت24 میتوانید تخفیف هتل ها را به آسانی در تمامی شهرها مشاهده می کنید اما هتل های کوثر تهران ،هتل انقلاب تهران، هتل پردیسان مشهد، هتل جواد مشهد و هتل کوثر اصفهان با تخفیف های ویژه تر میهمان شما در ماه مبارک رمضان هستند.

 خودتان را آماده روبرو کردن با رزرو هتل هایی کنید که دارای تخفیف های مناسب هستند. اینجا انتخاب برای شما سخت است اما راحتی رابط کاربری سایت، شما را در انتخاب رزرو هتل مناسب و ویژه کمک می کند. نمایش تمامی امکانات و خدمات انواع هتل های متنوع در هر شهر ایران و مقایسه کردن این خدمات باعث می شود که شما در انتخابتان بهتر عمل کرده و بهترین هتل با بیشترین تخفیف ها را انتخاب نمایید.

 هتل های تهران با تخفیف های 70% درصدی و هتل های مشهد با تخفیف های 50 درصدی میزبان شما می باشند  .

 مرکز بزرگ پشتیبانی مشتریان ۰۵۱۳۸۰۸۵

سامانه فروش بلیط هواپیما پروازیاب www.parvazyab.com

منبع : pr

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.