اهواز؛

فعال شدن ورزش‎های بیس‎بال، کریکت و فلوربال در خوزستان

بیس‎بال، کریکت و فلوربال نیز از جمله رشته‎هایی هستند که درصدد فعال کردن آن‎ها پس از رسیدن امکانات و تجهیزات هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیات انجمن‎های ورزشی خوزستان گفت: در حال حاضر برنامه‎مان را روی موضوع استعدادیابی و کار روی رده‎های سنی پایه گذاشته‎ایم و تمرکزمان را نیز در رشته‎هایی مثل دارت، فوتوالی، سپک‎تاکرا و راگبی قرار داده‎ایم و امیدواریم طی سال‎های آینده، ورزشکارانی در این رشته‎ها داشته باشیم.

نیما حاجی‎پور در خصوص رشته‎های فعال حال حاضر این هیات در سطح استان نیز عنوان کرد: در حال حاضر در دارت، راگبی، فوتوالی، سپک‌تاکرا، طناب‎کشی، فوتبال‎دستی، جت‎اسکی و ورزش‎های هوایی فعال هستیم، اما با توجه به این‎که در باقی رشته‌ها با کمبود امکانات مواجه‌ایم، در این مدت نتوانسته‎ایم آن‎ها را راه‎اندازی کنیم.

رییس هیات انجمن‎های ورزشی خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‎ای برای فعال کردن سایر رشته‎ها در سطح استان دارید؟ گفت: قطعا این برنامه وجود دارد؛ ما درخواست فراهم آوردن تجهیزات را به فدراسیون داده‎ایم. تجهیزات این رشته‎ها در کشور موجود نیست و خود ما هم نتوانستیم آن‎ها را تهیه کنیم. در این راستا فدراسیون قول‎های مساعدی به ما داده است و به محض این که این تجهیزات فراهم آید، فعالیت‎مان در این رشته‎ها را آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان این‎که رشته‎های فعال ما خوشبختانه در تمام شهرهای استان فعال هستند و فقط مختص اهواز نیستند، افزود: بیس‎بال، کریکت و فلوربال نیز از جمله رشته‎هایی هستند که درصدد فعال کردن آن‎ها پس از رسیدن امکانات و تجهیزات هستیم.

حاجی‌پور با اشاره به برنامه‎ریزی جهت برگزاری مسابقات جام رمضان در برخی از رشته ها، خاطر نشان کرد: قرار است مسابقاتی در رشته دارت را در این ماه، هم در سطح استان و هم در سطح شهرهای استان برگزار کنیم. همچنین در رشته‎های سپک‌تاکرا و فوتوالی مسابقاتی را در سطح شهرهای استان پیش‎بینی کرده‎ایم تا زمینه‎ای برای جذب ورزشکار و یافتن استعدادها شود.

وی در پایان یادآور شد: مسابقات جام رمضان قرار است در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود و آن بخش از مسابقات که در سطح استان برگزار می‎شود، دارای سطح بالاتری نسبت به مسابقاتی خواهد بود که در سطح شهرها برگزار می‎کنیم.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.