شهرکرد؛

کسب 8 رتبه برتر کشوری در مسابقه پرسش مهر رئیس جمهور

فرهنگیان، دانشجو معلمان و دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری، موفق به کسب 8 رتبه برتر در شانزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر رئیس جمهور شدند.

کسب 8 رتبه برتر کشوری در پرسش مهر رئیس جمهور
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 19 هزار و 300 اثر ارسال شده به دبیرخانه شانزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر رئیس جمهور در استان، یک هزار و 700 مورد به مرحله استانی راه یافتند و پس از داوری نهایی، 60 اثر منتخب به مرحله کشوری ارسال شد.

بهروز امیدی افزود: از مجموع آثار ارسالی به مرحله کشوری، 8 اثر از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه های برتر کشوری شد.

وی گفت: در بخش فرهنگیان این مسابقه، عذرا مولوی از چهارمحال و بختیاری در رشته شعر، زینب شیروانی در رشته وبلاگ نویسی، فتانه اسدی در رشته شکسته نستعلیق و عباس امانی در رشته نقاشی، در بخش دانش آموزی، نگین اسلامی در رشته داستان نویسی و نازنین ترابی در رشته شعر، و در بخش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگيان نیز مجید کریمی در رشته نقاشی و فائزه حامدی در رشته وب نوشت، رتبه های برتر را کسب کردند.

امیدی ادامه داد: از برگزیدگان کشوری این مسابقات پس از ماه مبارک رمضان، در کنگره نهایی پرسش مهر تقدیر می شود.

گفتنی است: پرسش مهر رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی جاری (95-94) از دانش آموزان این بود که: «پس از توافق هسته ای با 6 کشور بزرگ دنیا چه فرصت های تازه ای پیش روی ما گشوده خواهد شد؟»

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.