کرمانشاه؛

پنجاه و دومین جلسه ستاد تسهیل در کرمانشاه برگزار شد

استاندار کرمانشاه گفت: دولت یازدهم تحقق اقتصاد مقاومتی را اورژانسی و خارج از روال معمول پیگیری می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی در جلسه پنجاه و دوم ستاد تسهیل که امروز برگزار شد، اظهار کرد: دولت اقتصاد مقاومتی را به شدت جدی گرفته و برای تحقق آن برنامه دارد.

وی با اشاره به ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در معاونت اول ریاست جمهوری، ادامه داد: تشکیل ستاد فرماندهی یعنی دولت اقتصاد مقاومتی را اورژانسی و خارج از روال عادی پیگیری می‌کند تا درگیر مقررات دست و پاگیر جاری نشود.
به گفته این مسئول، در استان کرمانشاه هم اقتصاد مقاومتی در قالب پیگیری رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی دنبال می‌شود و باید به سمتی برویم که اکثر واحدهای دارای مشکل از رکود خارج شوند.
مدیرارشد استان کرمانشاه با اعلام اینکه از مهرماه سال گذشته تاکنون مشکل 17 واحد صنعتی حل شده، یادآوری کرد: این روند قابل قبول نیست و اگر بخواهیم اینگونه پیش برویم برای حل مشکل واحدهای تعطیل فقط در بخش صنعت که تعداد آنها 240 مورد است به 10 سال زمان نیاز داریم که این امر نه مورد پذیرش ماست و نه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی.

رازانی یادآوری کرد: البته مشکل برخی از واحدها به دلیل فرسودگی ماشین‌آلات و ... قابل رفع نیست، اما مشکل واحدهایی که قابل رفعهستند را باید در اولویت قرار دهیم و ظرف مدت شش ماه، اکثر آنها را فعال کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نباید فقط به تعداد واحدها اکتفا کنیم، افزود: باید واحدهای بزرگ که اشتغالزایی بیشتری دارند را در اولویت قرار دهیم، اما از واحدهای دیگر هم غافل نشویم.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، پنجاه ، ستاد ، تسهیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.