در پی تجمع اعتراض آمیز بازیکنان نفت

قنبرزاده:بازیکنان نفت خواهان مطالبات خود هستند / تکلیف واگذاری باشگاه نفت امروز مشخص می‌شود

مدیر عامل نفت تهران گفت: تکلیف واگذاری باشگاه نفت تا پایان وقت اداری امروز مشخص می‌شود.

قنبرزاده:بازیکنان نفت خواهان مطالبات خود هستند / تکلیف واگذاری باشگاه نفت امروز مشخص می‌شودمنصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد :در جلسه‌ای که با دکتر هندی عضو کمیته فروش باشگاه نفت تهران داشتم وی قول داد که تا ساعت 15 امروز وضعیت واگذاری این باشگاه مشخص می‌شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: تجمع بازیکنان نفت در وزارتخانه به علت این است که آنها خواسته‌ای جز مطالبات فوتبالی ندارند. همچنین با مصوبه سازمان لیگ بازیکنان نفت اجازه فسخ قرارداد  و انعقاد قرارداد با هیچ تیمی را ندارند. بر این اساس وضعیتشان برای فصل جدید مشخص نیست. 

قنبرزاده تصریح کرد: به هر حال بازیکنان نفت خواسته قانونی دارند که باید مسئولان به آن رسیدگی کنند. من عضو کمیته واگذاری باشگاه نفت نیستم اما امروز به عنوان نماینده بازیکنان در جلسه کمیته انتقالی شرکت کردم. امیدوارم طبق قول عضو کمیته انتقال باشگاه نفت تهران امروز تکلیفش مشخص شود و بازیکنان به حق و حقوقشان برسند. 

وی بیان کرد: بحث فسخ یک طرفه قرارداد در سایت سازمان لیگ آمده است و بیرانوند و منصوریان از این طریق توانستند با باشگاه نفت تهران قراردادشان را فسخ کنند. 

همچنین موضوع فسخ قرارداد در همه باشگاه‌ها صدق می‌کند و فقط مربوط به باشگاه نفت نیست. 

قنبرزاده بیان کرد: ابلاغیه‌ای مبنی بر مخالفت وزارت ورزش با انتقال باشگاه نفت به شهرستان دریافت نکردیم که فرآیند واگذاری از لحاظ قانون به صورت مزایده عمومی است و وزارت نفت محوریت انتقال را به وزارت ورزش منتقل کرده است. 

بر این اساس وزارت نفت به صورت یک طرفه نمی‌تواند در بحث انتقال تصمیم‌گیری کند. به هر حال نامه‌ای مکتوب از وزارتخانه و فدراسیون فوتبال در زمینه منع حضور نفت در شهرستان دریافت نکردیم. همچنین واگذاری و فروش باشگاه نفت تهران منوط به تسویه حساب کامل با بازیکنان و کادر فنی تیم است. خریدار در ابتدا باید تسویه حساب کند و بعد می‌تواند باشگاه را در اختیار بگیرد. به هر حال در صورت جلسه قید شده که حق و حقوق بازیکنان قبل از واگذاری پرداخت شود. 

وی در مورد شایعه‌ حضورش در باشگاه استقلال گفت: من به عنوان علاقمند دو باشگاه پرسپولیس و استقلال معتقدم که این دو باشگاه سرمایه‌های کشور هستند و مسئولان باید این دو باشگاه را سر و سامان بدهند تا از بلاتکلیفی بیرون بیایند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی موفقیت برای استقلال و پیشکسوتان این تیم دارم همچنین از سوءبرداشت‌های صورت گرفته از طرفداران استقلال معذرت‌خواهی می‌کنم. 

انتهای پیام /

برچسب ها: قنبرزاده ، نفت ، واگذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار