گیلان؛

جذب 5درصد جوانان در جمعیت هلال احمر

5 درصد از جوانان مستعد گیلان در 4 سال آینده جذب جمعیت داوطلبان هلال احمر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان امروز در جلسه بررسی راهکارهای توسعه فعالیت های امدادی که در فومن برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: علاوه براین تعداد، یک درصد جمعیت مستعد فعالیت های امدادی هم شناسایی، جذب و ساماندهی شده خواهند شد.
مهدی ولی پور افزود: جمعیت هلال احمر گیلان قصد دارد در مرکز دهستان ها و روستاهای با جمعیت بیش از 100خانوار خانه هلال احمر راه اندازی کند.
وی خاطرنشان کرد:  در این خانه روستائیان امدادرسانی اولیه را یاد می گیرند تا برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده آماده باشند.
نماینده  فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: زیرساخت های جمعیت هلال احمر در این 2شهرستان کافی نیست و نمایندگان مردم گیلان آماده همکاری در این زمینه هستند.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی افتخاری با تاکید به لزوم آموزش جوانان متعهد و مستعد فومن وشفت افزود: وجود جوانان داوطلب و آموزش دیده در زمان بروز حوادث از میزان خسارت ها کم می کند.
میرشمس مومنی زاده، فرماندار فومن هم خواستار راه اندازی مرکز فیزیوتراپی و درمانگاه توانبخشی جمعیت هلال احمر در این شهرستان شد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار