اصفهان؛

اجرای طرح هر هفته یک افطار ، یک شهید در شهرداری کاشان

طرح ضیافت افطاری هر هفته یک افطار، یک شهید شهرداری کاشان با دیدار مدیران شهری از خانواده شهید محمود موسي باقريان آغازشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این طرح که به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان و پایگاه بسیج شهدای ۱۵ خرداد شهرداری کاشان ویژه ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود با برگزاری ضیافت افطاری ساده و صمیمانه مدیران و مسولان شهرداری کاشان در حوزه‌های مختلف با این خانواده شهید برگزارشد.
معاون اداری مالی شهرداری کاشان در این ضیافت افطاری و دیدار با خانواده شهید محمود موسي باقريان گفت:صحبت در حضور خانواده شهیدی که ایثار و جانفشانی کردند و از هستی خود در راه دفاع از انقلاب و آرمان‌های اسلامی گذشتند بسیار سخت و دشوار است.
سید حسینعلی ابریشم، با ابلاغ سلام شهردار به این خانواده شهید و درخواست دعای ویژه برای موفقیت و سربلندی مجموعه مدیران شهری افزود:آنها برای عاقبت‌بخیری، موفقیت و سربلندی نهاد شهرداری که مسوول خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف به شهروندان ولایت‌مدار ،متدین و مذهبی کاشان هستند دعاکنند.
وی، توفیق دیدار با خانواده شهید و بهره‌مندی از فضای معنوی و نورانی این خانواده‌ها را عامل سعادت، هدایت و برکت و نورانیت در کار و زندگی دانست و گفت: این دیدارها الگوپذیری از خانواده‌های ایثارگر و معظم شهدا را نقش جان زندگی مدیرانی می‌کند که در برابر انجام وظیفه خود در موقعیت‌های مدیریتی و خدمت به مردم رسالت خطیری دارند.
به‌گفته‌وی،طلب نور و برکت و راه‌گشایی از شهدا به‌دنبال این دیدارها به مدیران شهری سلامت و صداقت و اخلاص در انجام تکالیف شهری و حوزه کاری آنها را قوت و قدرت مضاعف می‌بخشد.
فرمانده پایگاه بسیج شهدای ۱۵ خرداد شهرداری کاشان نیز در پایان دیدار ،برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای دیدار با خانواده شهدا به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان و این پایگاه در ماه مبارک رمضان را تعظیم شعائر اسلامی و تکریم مفاهیم ارزشی دانست و گفت:تجلیل از خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون سرخ شهیدان در حفظ تمامیت ارضی وطن است.
مهدی نادعلی، دیدار با خانواده شهدا را تجدید میثاق با آرمان‌های این بزرگ مردان راستین و تجدید بیعت با اهداف امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت:دیدار با این اسوه‌های ایثار، شهامت، اخلاص و استقامت و فداکاری و بصیرت عامل تقویت روحی و الگوپذیری از آنها در کار و زندگی است.
دیدار مدیران شهری با خانواده شهید « محمود موسی باقریان » با حضور سید حسینعلی ابریشم، معاون اداری مالی، مهدی نادعلی، فرمانده پایگاه بسیج شهدای ۱۵ خرداد ، مدیران مناطق، مدیران عامل سازمان‌ها، املاک و بازرسی شهرداری کاشان  شنبه‌شب 22 خرداد با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای در منزل این خانواده شهید انجام شد.
شایان ذکر است: محمود موسي باقريان فرزند حسن متولد سال 1347در روستای اُزوار از توابع بخش برزک کاشان است. دوره ي ابتدايي را در مدرسه روستا به پايان رسانيد وپس ازآن در كنار پدر به كارهاي سنتي محل مشغول شد .
وی در طليعه ي جواني ازدواج نمود وآغاز زندگي خانوادگي او مصادف با جنگ تحميلي رژيم بعث عراق عليه ايران اسلامي ايران بود که به دفاع مقدس اهميت مي داد لذا قبل از آنكه رسما  مشمول شناخته شود داوطلبانه به خدمت مقدس سربازي رفت و در تاريخ 23/10/1365 در حين آموزش در پادگان انصار الحسين اصفهان به فيض شهادت رسيد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.