درخواست دعای سردار طلایی برای فرزند شهید دادمان

صفحه اینستاگرامی سردار طلایی با انتشار پستی برای یکی از فرزندان شهدا که در حال حاضر بیمار هستند از هموطنان درخواست دعا کردند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود برای فرزند شهید دادمان که در بستر بیماری هستند از هموطنان در این ماه مبارک درخواست دعا کردند:

" سلام ؛
.
در اين شب و روزهاي رحمت و مغفرت بر سر سفره هاي دعا و نيايشمان بيماران را فراموش نكنيم .
.
آن هايي كه روي تخت بيمارستان ها هستند چشم اميد به دعاي من و شما و لطف #خداوند_مهربان دارند، هم او كه نامش دوا و ذكرش شفاست .
.
اين روزها در گوشه اي از اين شهر يادگار شهيد عزيزمان دادمان بر بستر بيماري سختي خوابيده است و دوستان عزيزش ، يادگاران شهيدان همت ، باقري و ... در كنار خانواده شهيد بزرگوار دادمان دست به دعا هستند .
.
محمد مهدي همت لحظه لحظه حال و احوال او را منتشر مي كند و #كمپين دعا براي اين عزيز راه انداخته است و به گفته يكي از نزديكانش در شرايطي كه اميدها كمرنگ شده بود ، خدا كمك كرد تا علي جانِ دادمان دومين عمل جراحي را هم پشت سرگذارد.
.
دعا كنيم تا خداوند شفاي عاجل عنايت كند و دوباره اين عزيز را به دامان خانواده بزرگوار و مادر گراميش بازگرداند.

مرتضي_طلايي "

درخواست دعای سردار طلایی برای فرزند شهید دادمان

گفتنی است علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان وزیر راه و ترابری کشور در سال های 79 و 80 است. شهید دادمان   در حین ماموریت دچار سانحه هوایی شده و در 27 اردیبهشت 1380  به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.