کرمان؛

سرعت غير مجاز عامل اصلي سوانح درون شهري

رييس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان از سرعت غير مجاز و نامطمئن به عنوان عامل اصلي و خطر ساز در سوانح رانندگي درون شهري ياد كرد .

سرعت غير مجاز عامل اصلي سوانح درون شهريبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حميد معين زاده سرعت غيرمجاز و نامطمئن را در آمار مرگ و مير و آسيب هاي ناشي ازحوادث رانندگي مهم برشمرد و گفت :با كنترل سرعت خودروها مي توان از بروز تصادف ها و حوادث پيشگيري كرد و ضربه ناشي از آن و شدت آسيب وارده بر قرباني را كاهش داد.

معين زاده درباره تغيير خط ناگهاني خودروها حين رانندگي نيز هشدار داد و افزود : براي ارتقاء انضباط و نظم بخشيدن به آمد و شد خيابان هاي عريض را خط كشي كرده اند تا وسايل نقليه از ميان اين خطوط عبور كنند و مزاحم رفت و آمد بقيه خودروها نشوند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اين كه متاسفانه برخي از رانندگان ترجيح مي دهند از روي خطوط اين معابر بگذرند و لحظه به لحظه نيز مسير خود را عوض كنند، خاطر نشان کرد :اين رفتار همان رعايت نكردن حق تقدم و احترام نگذاشتن به حقوق ديگران است كه احتمال خطر را افزايش مي دهد.

رئيس پليس راهور استان گفت : برابر ماده 119 آئين نامه راهنمايي و رانندگي در راه هايي كه خط كشي شده وسايل نقليه بايد در مسير بين خطوط حركت كنند و از آن خارج نشوند

انتهای پیام/ح
برچسب ها: سرعت ، سانحه ، خطوط ، معابر ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار