اهواز؛

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان با کلید واژه "هلال شیعی" است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در پایان تاکید کرد:این تحلیل‌ها واقعی نیست و برای جلوگیری از مقابله مسلمانان با استکبار و ایجاد تفرقه بین مسلمانان از کلیدواژه هلال شیعه مطرح می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری درباره موضوع مطرح شده توسط رسانه‌های عبری، غربی و عربی مبنی بر خطر هلال شیعی ایرانی اظهار داشت: هدف استکبار آدرس غلط دادن به دنیاست. واقعیت مطلب این است که امت اسلام اعم از شیعه و سنی امروز بیدار شده تا در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی بایستد.

وی افزود: این بیداری در کشورهای مختلف رخ داده است هر چند ایران سرسلسله این بیداری بوده اما حقیقت امر این است که این موضوع منحصر به ایران نبوده و در کشورهای مصر، تونس، لیبی و حتی فلسطین که غیر شیعی بوده‌اند، اتفاق افتاده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه این واقعیت برای صهیونیست‌ها قابل تحمل نیست، گفت: استکبار و صهیونیست‌ها به دنبال منحرف ساختن مردم هستند و یکی از این راه‌های انحراف، منحصر کردن این بیداری به عالم تشیع و جدا کردن بیداری در بین ملت‌های اهل سنت است.

وی بیان کرد: اگر همه مسلمانان در یک جبهه باشند تقابل با آنها سخت است به همین دلیل استکبار به دنبال ایجاد تفرقه بین امت مسلمان و سرکوب آنها است. برای ثابت کردن موضوع تقابل شیعه و سنت هم توهمی به نام هلال شیعی را مطرح کردند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه پادشاه اردن نخستین فردی بود که موضوع هلال شیعه را مطرح کرد، عنوان کرد: این حرف از دهان پادشاه اردن خارج شده وگرنه صاحب اصلی کلام استکبار است.

وی ادامه داد:داعش مولودی برای تقابل با شیعه عنوان شده در صورتی که این گروه تروریستی به شیعه، سنی و سایر ادیان و مذاهب هم رحم نمی‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در پایان تاکید کرد:این تحلیل‌ها واقعی نیست و برای جلوگیری از مقابله مسلمانان با استکبار و ایجاد تفرقه بین مسلمانان از کلیدواژه هلال شیعه مطرح می‌شود.

انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.