رئیس کمیسیون فرهنگی شورای علما شیعه افغانستان:

عمل تروریستی فلوریدا محکوم و مسبب آن مسلمان نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای علما عمل تروریستی در ایالت فلوریدای امریکا را به شدت محکوم و تصریح کرد که عامل آن به اسلام و مسلمانان ارتباطی ندارد.

عمل تروریستی فلوریدا محکوم و مسبب آن مسلمان نیست
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین رضوانی بامیانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای علما، روز دوشنبه موضوعاتی همچون بزرگ شدن عامل این قضیه در امریکا، مخالف شدید او با همجنسگرایان به گفته پدرش و اعلام بیعت خود وی قبل از این حادثه با داعش قابل مکث‌اند.

حین افتتاح هشتمین نمایشگاه قرآنی در کابل گفت که عامل حادثه تروریستی ایالت فلوریدای امریکا تنها به نام، افغان و مسلمان است، در حالیکه زاده امریکا بوده و شناسنامه آن کشور را نیز داشته است.

بامیان با بیان اینکه وی نظریه شخصی خود را بیان میکند و این نظر ربطی به شورای علما ندارد، افزود که مسوول این حادثه نه مسلمان است و نه با اسلام ارتباط دارد، بلکه مسوول این حادثه کسانی هستند که زمینه‌های فرهنگی و فکری این نوع اعمال را فراهم میکند و تقریباً نیم قرن است که مراکز تربیه تروریستی را در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی آماده کرده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای علما، خاطر نشان کرد که این عمل را محکوم میکنیم و کاملاً یک عمل غیر انسانی میدانیم.

بامیانی ادامه داد که موضوعاتی همچون بزرگ شدن عامل این قضیه در امریکا، مخالف شدید او با همجنسگرایان به گفته پدرش و اعلام بیعت خود وی قبل از این حادثه با داعش قابل مکث‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.