تیم پر حاشیه به لیگ بازگشت

قدیر بحری: احمد زاده از برکناری اش اطلاع نداشت

دستیار سابق احمد زاده گفت: احمدزاده از برکناری اش بی اطلاع بوده و ملوان با این شرایط نباید امیدوار باشد.

قدیر بحری: احمد زاده از برکناری اش اطلاع نداشتمحمد قدیر بحری مربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به گفت و گو پرداخت و پاسخ گوی سوالات شد.

وی ابتدا در خصوص جدایی احمد زاده عنوان کرد: قرارداد احمد زاده 2 ساله بود اما نه من و نه شخص دیگری نمی داندکه چه اتفاقی افتاد و چرا وی را کنار گذاشتند . حتی خود احمد زاده هم دیروز پس از آن که اعلام شد پورغلامی سرمربی ملوان شده است ازاین موضوع مطلع شد.

دستیار سابق احمد زاده در مورد ادامه حضورش در ملوان هم گفت: هر مربی نظرات خاص خود را دارد و مختار است که نفرات مد نظرش را انتخاب کند . هنوز وضعیت من مشخص نیست و باید دید که در پایان چه تصمیمی گرفته می شود. 

وی در پاسخ به این سوال که : آیا ملوان با شرایط کنونی می تواند در لیگ شانزدهم بماند یا دوباره سقوط می کند گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا نقاط ضعف تیم را تبدیل به نقاط قوت کنند. متاسفانه تاکنون جذب بازیکنی صورت نگرفته و تعدادی از بازیکنان هم از تیم جدا شده اند . هنوز استارت هیچ چیزی نخورده است . اما امیدوارم این اتفاق بیافتد.

قدیر بحری در ادامه و در خصوص استفاده از بازیکنان بومی گفت: خیلی نمی توان روی بازیکنان بومی در مسابقات لیگ برتر حساب باز کرد زیرا آن ها اکثرا جوان هستند و تجربه کافی ندارند . جدا از این موضوع ، با استفاده از بازیکنان بومی نمی توان توقع نتایج و جایگاه خوب را داشت . ملوان احتیاج دارد بازیکن جدید  جذب کند.

دستیار سابق استیلی و احمد زاده در پاتیان و در خصوص میزان دریافتی اش ازباشگاه ملوان عنوان کرد: تقریبا 20 – 30 درصد در فصل گذشته  دریافتی داشتم و پس از آن دیگر چیزی دریافت نکردم . ملوان خانه ماست و پول برای ما اصلا مهم نیست . من از سال های گذشته هم 60 – 40 و 30 درصد مبلغ قراردادهایم را طلب کار هستم . اما اگر با من تسویه حساب همنشود مهم نیست زیرا ملوان خانه من است و حاضرم در هر شرایطی به تیم کمک کنم .  

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.