عزتی: تاج قول آزادی بازیکنان نفت را داد/ منصوریان باید همراه بازیکنان نفت به سازمان لیگ می آمد

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: رئیس فدراسیون فوتبال قول داد در صورتی که وضعیت باشگاه نفت در روزهای آتی مشخص نشود، بازیکنان این تیم برگه فسخ قرارداد دریافت کنند.

عزتی: تاج قول آزادی بازیکنان نفت را داد/ منصوریان باید همراه بازیکنان نفت به سازمان لیگ می آمدعلیرضا عزتی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور بازیکنان نفت تهران در سازمان لیگ و اعتراض به برنده شدن ملوان در مزایده این باشگاه گفت: در نفت تهران سال ها زحمت کشیده ام و برای دریافت حق و حقوقم و جلوگیری از انتقال نفت به ملوان در سازمان لیگ حاضر شدم. در این جلسه قنبرزاده و تاج به ما قول دادند که مشکلات بازیکنان نفت در کمترین زمان ممکن حل شود.

 
وی افزود: تاج در این نشست تاکید بر غیرقانونی بودن مزایده باشگاه و برنده شدن ملوان داشت. قبل از برگزاری مزایده باید بدهی‌های باشگاه به بازیکنان پرداخت  می شد. از طرفی موافقت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان تهران جزو شرایط اساسی این گونه مزایده ها است که در مزایده باشگاه نفت چنین امری وجود نداشت. فکر می‌کنم بازیکنان باید مطالبات خود را دریافت کنند و پس از آن درباره آینده فوتبالی خود تصمیم گیری کنند. قرار است در صورتی که وضعیت باشگاه در روزهای آتی مشخص نشد بازیکنان برگه فسخ قرارداد دریافت کنند و بازیکن آزاد شوند.
 
 
عزتی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر می شود در صورت قطعی شدن انتقال نفت به ملوان انزلی برای این تیم بازی کند، بیان کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با انتقال امتیاز نفت به ملوان مخافت جدی دارند اما اگر این اتفاق با فشارهای موجود برخی افراد غیرفوتبالی رخ دهد به دلیل مشکلات خانوادگی نمی توانم به انزلی بروم و باید در تهران به فوتبالم ادامه دهم.
 
وی درباره حضور نداشتن هیچ یک از اعضای سابق کادرفنی نفت در جلسه امروز، اظهار کرد: منصوریان ودستیارانش فصل گذشته در کنار سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان نفت مشکلات مالی را حس کردند اما از ما خواستند برای حفظ نام و اعتبار خود و باشگاه نفت، تمام تلاشمان را به کار گیریم. در این نشست سعید لطفی که به تازگی به سایپا رفته حضور داشت. بنابراین هرچند آن ها اکنون عضو تیم دیگری هستند اما باید در این جلسه شرکت می کردند.

کاپیتان تیم نفت تهران درباره پیشنهادات خود از تیم هایی چون استقلال گفت: استقلال به من پیشنهادی نداده است. هرچند در سال‌های گذشته از این تیم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم در نفت بمانم. در حال حاضر شرایط تغییر کرده و سعی می کنم بهترین انتخاب را برای آینده فوتبالی‌ام داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار