انتقاد تند رونالدو از سبک بازی ایسلند

ستاره تیم ملی پرتغال پس از تساوی 1-1 برابر ایسلند از سبک بازی تدافعی این تیم انتقاد کردو گفت ایسلند اتوبوس خود را جلوی دروازه پارک کرده بود.

انتقاد تند رونالدو از سبک بازی ایسلند
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید در اولین بازی تیم ملی کشورش در یورو 2016  در گلزنی مقابل ایسلند ناکام ماند که اوج آن از دست دادن دو ضربه ایستگاهی در پایان بازی بود.
رونالدو پس از مسابقه از سبک بازی ایسلند به شدت انتقاد کرد و این تیم را به داشتن ذهنیت کوچک متهم کرد.

رونالدو شادی ایسلندی ها را به تمسخر گرفت و گفت: از نحوه ی شادی ایسلندی ها، من فکر کردم آنها فاتح یورو شده اند. وقتی که آنها سعی نمی کنند بازی کنند فقط و فقط  دفاع می کنند ، این به نظر من ذهنیت کوچک را نشان می دهد و آنها در این رقابت ها کاری نخواهند کرد.

رونالدو گفت: این  نتیجه کمی نا امید کننده بود، ما برای برنده شدن سخت تلاش کردیم، ایسلند هیچ تلاشی نکرد. آنها یک گل زدند، در  طول 90 دقیقه دو شانس گلزنی ایجاد کردند بجز این آنها تمام بازیکنانشان را پشت توپ گذاشته و  اتوبوس خود را جلوی دروازه پارک کرده بودند. در این صورت کار دشوار می شود.

رونالدو افزود :این نتیجه برای ما کمی ناراحت کننده است اما این فقط آغاز کار ما است ، ما نگران نیستیم. رونالدو ابراز اطمینان کرد که در بازی بعد پرتغال 100 درصد پیروز میدان خواهد بود.

او در پایان بار دیگر تاکید کرد در این بازی ایسلند تلاشی نکرد ،فقط و فقط دفاع کرد و ضد حمله زد. امشب شب خوش شانسی آنها بود.ما باید سه امتیاز را می گرفتیم،اما مشکلی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار