کرمان؛

منازل خرده فروشان به مرکز ترک اعتیاد تبدیل می شود

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: ده‌ها منزل خرده‌فروش وقاچاقچیان مواد مخدر ضبط وبا هماهنگی بعضی از این منازل در اختیار انجمن‌های ترک اعتیاد قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یوسف سبحانی از عزم جدی دستگاه قضائی در برخورد با جرائم خشن خبر داد وافزود: عزم دستگاه قضایی این شهرستان در برخورد و مبارزه با موادمخدر به ویژه خرده‌فروشی جدی است

این مقام قضائی با بیان اینکه با دستورات قضائی ده‌ها منزل خرده‌فروش وقاچاقچیان مواد مخدر ضبط گردیده است،افزود:با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان توانستیم بعضی از این منازل را در اختیار انجمن‌های ترک اعتیاد قرار بدهیم.

وی گفت :اعتیاد سرمنشأ بسیاری از معضلات اجتماعی است و خیلی از سرقت‌ها، تکدی‌گری‌ها و طلاق‌ها منشأ آن اعتیاد است .

سبحانی اظهار داشت: با توجه به افزایش سطح عمومی اطلاعات مردم در سطح شهرستان و فعالیت گسترده نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و برخورد قاطع دستگاه قضایی با موارد ناامنی به‌ویژه جرائم خشن، شاهد رشد فزاینده و احساس امنیت مطلوبی در سطح شهرستان هستیم.

دادستان عنبرآباد بیان کرد: عنبرآباد با پدیده خرده‌فروشی موادمخدر به‌ویژه خرده‌فروشی موادمخدر صنعتی مواجه است و در این زمینه با همفکری که با نیروی انتظامی و شورای مبارزه با موادمخدر و دیگر ارکان فعال در عرصه موادمخدر به عمل آمد اقدامات مناسبی در راستای برخورد با خرده‌فروشان صورت گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار