96 درصد داوطلبان کارشناسی ارشد کارنامه خود را دریافت کردند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از ساعت 12 روز گذشته تاکنون 545 هزار داوطلب به عبارتی 96 درصد داوطلبان نسبت به دریافت و مشاهده کارنامه خود اقدام کردند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 تعداد 761 هزار و 273 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 566 هزار و 158 داوطلب در جلسه آزمون حاضر شدند.

وی تصریح کرد: تا ساعت 14 امروز 26 خرداد 95 تعداد 545 هزار داوطلب و یا به عبارت دیگر بیش از 96 درصد ضمن مشاهده کارنامه خود نسبت به دریافت پرینت آن اقدام کردند. 

توکلی ابراز داشت: نتیجه آزمون کد رشته امتحانی دوم داوطلبان نیز در همان کارنامه مربوط به کد رشته امتحانی اول مشخص شده است. 

وی ادامه داد: به آن دسته از داوطلبانی که تا کنون برای دریافت کارنامه اقدام نکردند توصیه می شود که هرچه سریعتر با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و پرینت کارنامه خود اقدام کنند. 

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی یا دفترچه شماره 2 آزمون که شامل شرایط، ضوابط و قوانین ثبت نام است از فردا پنجشنبه 27 خرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی خاطر نشان کرد: لذا داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته شدند از روز یکشنبه 30 خرداد لغایت چهارشنبه 2 تیر 95 با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار