هالگریمسون: دفاع ما عالی بود/ این تساوی مانند پیروزی بود

هالگریمسون که به همراه لاگربک هدایت تیم ملی ایسلند را بر عهده دارد ، کسب تساوی 1-1 مقابل پرتغال را مانند پیروزی دانست و به تمجید از عملکرد دفاعی تیمش پرداخت.

هالگریمسون: دفاع ما عالی بود/ این تساوی مانند پیروزی بود
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هیمیر هالگریمسون  در کنفرانس خبری گفت: دفاع ما فوق العاده بود: ما واقعا سازمان یافته بودیم و واقعا سخت تلاش کردیم. بجز یک یا دو موقعیت ما واقعا متمرکز بودیم و این یک پیروزی تیمی برای ما بود.

او درباره مهار رونالدو نیز گفت: شما نمی توانید از یک بازیکن بخواهید بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را متوقف کند. این ناعادلانه است که یک بازیکن را مامور مهار او کنیم بنابراین باید کار گروهی انجام شود.

بازیکنان زیادی بودند  که مسئول کنترل  رونالدو بودند و خوشبختانه او شانس گلزنی زیادی نداشت.

حدود 7000 تماشاگر ایسلندی ،بیش از 2 درصد از جمعیت 330 هزار نفری این کشور ،در ورزشگاه سنت اتین حضور داشتند و به شدت تیم را تشویق می کردند.

 هالگریمسون دراین باره  گفت: طرفداران ایسلند فوق العاده و باور نکردنی بودند، درست مثل این که در خانه بازی می کردیم. 

وقتی بازیکنان خسته می شدند، طرفداران آنها را تشویق می کردند و به آنها انرژی می دادند.

 او در پایان گفت  ایسلند با اعتماد به نفس به بازی بعدی خود که روز شنبه با مجارستان در مارسی خواهد بود ،می رود. این واقعا خوب است به یک امتیاز دست یافتیم. ما می توانیم کمی با خیال آسوده تر به بازی بعدی برویم، با پیروزی در برابر مجارستان ما احتمالا می توانیم به جمع 16 تیم برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار