دیدار باخ با رئیس جمهور برزیل

رئیس کمیته بین المللی المپیک در اولین سفر رسمی خود به برزیل در سال 2016،با رئیس جمهور میزبان المپیک 2016 دیدار و گفتگو کرد.

دیدار باخ با رئیس جمهور برزیلبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) روز سه شنبه در اولین سفر خود به برزیل در سال جاری میلادی ، با میشل تمر رئیس جمهور موقت کشور میزبان المپیک 2016 دیدار و در مورد مسائل مربوط به المپیک با او گفتگو کرد.

 از زمانی که تمر در ماه گذشته جایگزین دیلما روسف،( رئیس جمهور معلق برزیل ) شده است این اولین نشست چهره به چهره بین این دو محسوب می شود ، اگر چه آنها به صورت تلفن با هم صحبت کرده بودند.

 کاملا مشخص است که محور بحث ها چه بوده است، هنوز هم در خصوص حمل و نقل، امنیت و ساخت و ساز محل های برگزاری مسابقات ریو و همچنین ویروس زیکا نگرانی هایی وجود دارد. بی ثباتی سیاسی خطر دیگری است، به ویژه که استیضاح روسف هم می تواند در حین یا بلافاصله قبل از شروع بازی ها در تاریخ 5 اوت به پایان برسد. باخ پس از دیدار با تمر گفت : من یک جلسه دوستانه با رئیس جمهور تمر داشتم. من از تعهد بی قید و شرط آنها برای موفقیت بازی ها خوشحال هستم. این تعهدی است که ما هم به آن اعتقاد داریم.

 برزیلی ها و کمیته بین المللی المپیک علاقه مند هستند که بازی ها عالی برگزار شود. موقعیت ما و آنها مشابه هم است و فضای تعهد متقابل در جلسه ما کاملا مشخص بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار