اراک؛

فراهم شدن زمینه آزادی زندانیان در برنامه "قبول باشه"

زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد دراستان مرکزی در برنامه تلویزیونی "قبول باشه" فراهم شد.

فراهم شدن زمینه آزادی زندانیان در برنامه
  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، این دو مددجوی محکوم مالی به ترتیب برای بدهی 30 و 48 میلیون ریالی تحمل حبس می کردند که زمینه آزادی آن ها با طرح موضوع در برنامه تلویزیونی قبول باشه در ماه رمضان امسال فراهم شد.
در این برنامه تلویزیونی هر شب گزارش هایی مستند از وضعیت مددجویان محکوم مالی استان از شبکه استانی سیمای آفتاب پخش می شود.
در جریان پخش هشتمین شب این برنامه، 26 نفر از بینندگان با ارسال پیامک و بیان مبالغ پیشنهادی، آمادگی خود را برای واریز وجوه به حساب های ستاد دیه و یا انجمن حمایت از زندانیان اعلام کردند.
در هفتمین شب اجرای این برنامه نیز 36 نفر از بینندگان با ارسال پیامک و اعلام آمادگی برای واریز وجوه و کمک با همکاری جمعی دیگر از خیرین استان، زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد دیگر را فراهم کردند.
به گفته شاهرخی معاون سیمای استان مرکزی، ویژه برنامه قبول باشه همزمان با ماه مبارک رمضان با ساختاری معنویت محور هر روز قبل از اذان مغرب به مدت یک ساعت به صورت زنده و مستقیم از شبکه سیمای استان مهمان سفره های افطاری روزه داران است.
مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی نیز شمار زندانیان جرائم غیرعمد این استان را 200 نفر اعلام کرد و گفت: بدهی این مددجویان 115 میلیارد و 448 میلیون و 136 هزار ریال است.
اسماعیل جمیاری ابراز امیدواری کرد: با مساعدت شکات و طلبکاران از طریق دعوت در کمیته های صلح و سازش، نیمی از این رقم حاصل شود و به منظور جبران بقیه مبالغ از محل منابع کشوری و استانی، بانک های عامل، صندوق بیمه، صندوق تامین خسارت های بدنی، کمیته امداد، موسسات خیریه و به خصوص خیران و نیکوکاران عمل شود.
وی گفت: در ماه رمضان با برگزاری جشن بزرگ گلریزان به صورت متمرکز در کلانشهر اراک، زمینه آزادی شماری از این زندانیان جرائم غیرعمد با مساعدت مالی صاحبان صنایع، مدیران کارخانه ها و شرکت ها، موسسه های خیریه و عموم خیرین و نیکوکاران هم استانی مهیا می شود.
جمیاری افزود: حساب شماره 0216268687001 نزد بانک ملی و حساب شماره 602006 نزد بانک کشاورزی به نام ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی آماده دریافت کمک های مادی خیران و نیکوکاران است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، محکوم ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۵:۱۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
من احتیاج به کمک دارم