سیستان وبلوچستان

شاه کلید حل آسیب‌های اجتماعی اشتغال است

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب امسال در پیام‌ نوروزی خود از کلید واژه آسیب‌های اجتماعی استفاده کردند که شاه کلید حل این دغدغه اشتغال است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت‌الاسلام عیسی بزمانی درنشست کارگروه آسیب‌های اجتماعی افزود: تحلیل گفتمان رهبری درخصوص مسائل مرتبط به آسیب‌ها بیانگر این است که دو راهکار و سیاست کاملا مشخص ازسوی ایشان برای مواجهه با آسیب‌های اجتماعی ارائه شده است که باید مبنای اقدام و عمل درسال 95 باشد.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور روحانیون افزود: دومین راهکار نیز در پیام نوروزی سال 95 از سوی رهبری بیان شد،ایشان در این پیام عنوان می‌کنند اگر در مساله اقتصاد کارهای درست و به‌جا و متقن را انجام دهند، امید این هست که در مسائل دیگر،مثل مسائل اجتماعی،مثل آسیب‌های اجتماعی،مثل مسائل اخلاقی، مثل مسائل فرهنگی هم تاثیرگذار باشند.

وی نقش رسانه‌ها را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر عنوان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی صحیح و آگاهی‌بخشی به مردم در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار