تبریز؛

تعهد 750 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز در آذربایجان‌شرقی

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان‌شرقی از تعهد 750 میلیارد ریالی هجدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز در استان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پاشایی در جلسه شورای آموزش و پروش استان اظهار داشت: نظام آموزشی در سه سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها بر مدار عقلانیت و به دور از شعار اقدامات جدی انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته همواره حامی فرهنگیان بوده و بر مدار گفتمان اقداماتی را برای رفع مشکلات آنان از جمله طرح رتبه‌بندی انجام داده است.

وی فضای باز فعالیت صنفی و برگزاری انتخابات اعضای جدید کانون صنفی معلمان را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان در راستای خدمات به فرهنگیان برشمرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: روسای آموزش و پرورش با تعامل با معلمان، رضایت‌مندی و کیفیت‌بخشی را در دستور کار قرار داده و در کنار آن با شفاف‌سازی اقداماتی را برای بهبود امر آموزشی انجام می‌دهند.

پاشایی از برگزاری مراسم هفته معلم با همکاری همه دستگاه‌ها در سراسر استان خبر داد و گفت: هجدهمین جشنواره خیران با 750 میلیارد ریال تعهد خیرین در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.

وی برگزاری یکصدمین سالگرد تاسیس دبیرستان فردوسی و انعکاس بیرونی این رویداد را یکی از رویدادهای خوب آموزش و پرورش استان در سال جاری دانست و افزود: امتحانات پایان سال با هماهنگی به خوبی برگزار شد و در موقع ثبت نام هم رضایت‌مندی اولیا مدنظر است.

پاشایی از اجرای هدایت تحصیلی برای اولین بار خبر داد و گفت: 85 درصد دست اندرکاران فعال در مناطق در این زمینه توجیه شده‌اند و در تبریز نیز یک هزار و 400 مدیر آموزش دیده و پیش‌بینی می‌شود مشکلی در آغاز سال تحصیلی جدید نخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به مشکلات آموزشی شهر جدید سهند خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه این شهر، سرعت در انجام پروژه‌ها باید تصویب شود تا اداره کل نوسازی با جدیت آنها را اجرایی کند.

وی ادامه داد: اعتبارات تجهیزات و تعمیرات مراکز آموزشی این شهر طبق مصوبه‌ای 100 درصد تخصیص یابد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار