بورس تحصیلی دانشگاه ترکیه به ریاست تربیت بدنی افغانستان داده شد

دانشگاه کستامو ترکیه برای بالابردن سطح درسی مربیان ورزشی، ۸۲ بورس تحصیلی لیسانس را به ریاست تربیت بدنی افغانستان داد.

بورسیه تحصیلی از سوی دانشگاه کستامو ترکیه به ریاست تربیت بدنی کشور داده شد
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، در این اعلامیه آمده است که این بورسیه ها برای رشد تحصیلات عالی به سویه لیسانس به مربیان ورزشی از سوی کشور ترکیه به افغانستان فراهم شده است در این اعلامیه آمده است که این بورسیه ها برای رشد تحصیلات عالی به سویه لیسانس به مربیان ورزشی از سوی کشور ترکیه به افغانستان فراهم شده است

دفتر مطبوعاتی ریاست تربیت بدنی کشور با انتشار اعلامیه ای گفته است که روز گذشته به تعداد ۸۲ بورسیه تحصیلی به این اداره داده شده است.

در این اعلامیه آمده است که این بورسیه ها برای رشد تحصیلات عالی به سویه لیسانس به مربیان ورزشی از سوی کشور ترکیه به افغانستان فراهم شده است.

گفته می شود که روز گذشته این بورسیه ها توسط داکتر سید آیدن رییس دانشگاه کستامو به همایون خیری، رییس عمومی تربیت بدنی و ورزش افغانستان داده شده است.

در اعلامیه گفته شده که ۳۰ دانشجو در تربیت معلم تربیت بدنی و ورزش، ۱۳ تن در تربیه مربیان، ۱۳ تن در تربیه شبانه مربیان، ۱۳ تن در برنامه روزانه مدیریت ورزشی و ۱۳ دانشجو در برنامه مدیریت شبانه ورزشی از طرف ریاست تربیت بدنی به این بورسیه ها معرفی خواهند شد.

دانشگاه کستامو زمینه تحصیل ۸۲ دانشجو را در عرصه های مختلف تربیت بدنی فراهم ساخته و دانشجویان حق دارند علاوه بر تحصیل در این دانشگاه از برنامه های تحصیلی دانشگاه های فارابی، مولانا و ایرسموس نیز مستفید شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار