عباسی:تکلیف بازیکنان تا هفته آینده مشخص می شود

مدیرعامل باشگاه مشهدگفت:تکلیف بازیکنان تیم فوتبال مشهد تا یک شنبه هفته آینده مشخص می شود.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواناظهارکرد: تکلیف بازیکنان تیم فوتبال مشهد تا یک شنبه هفته آینده مشخص می شود ،بازیکنانی که در لیست کاظمی هستند با آنها تمدید می کنیم و کسانی هم که مدنظر سرمربی نیستند با آنها قطع همکاری می کنیم.

وی افزود: دوبازیکن جدید هم هفته آینده به تیم اضافه می شوند و پس از امضای قرارداد نام آنها را رسانه ای می کنیم.

مدیرعامل باشگاه مشهد درباره شروع تمرینات این تیم گفت: تمرینات از روز سه شنبه هفته آینده آغاز می شود ،تا 10تیر در مشهد به تمرینات خودمان ادامه می دهیم و پس از آن برای برپایی اردوی تدارکاتی عازم ترکیه می شویم در انجا به مدت 15روز حضور خواهیم داشت و چهار بازی تدارکاتی هم طی حضورمان در ترکیه انجام خواهیم داد.

عباسی درباره قرارداد بازیکنان جدید تیم گفت: با آنها قراردادی یک ساله امضاکرده ایم و در سال دوم در صورت توافق دوطرفه قراردادشان یک فصل دیگر تمدید خواهد شد.

وی ادامه داد: کاظمی از روز گذشته تست گیری از بازیکنان لیگ یکی و لیگ دسته دوم را شروع کرده است و در صورت نیاز چند نفر از این بازیکنان به تیم در فصل آینده اضافه خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه فوتبال مشهد درپایان یادآورشد : در صورت صلاحدید و نیاز سرمربی یک بازیکن خارجی هم در فصل نقل و انتقالات به تیم فوتبال مشهد اضافه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار