قزوین؛

پرداخت 15 درصد یارانه برای سرمایه گذاری در روستاها

براساس تفاهم نامه ایی که معاونت توسعه روستایی ، بانک سینا و بنیاد علوی امضا کردن افرادی که در روستاها سرمایه گذاری کنند از 15 درصد یارانه بهره مند می شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین این خبر را در نشست مشورتی بخشداران اعلام کرد و افزود: این طرح در روستاها و با هدف ایجاد اشتغال و تکمیل طرح های نیمه تمام  به اجرا در می آید.

کریم حبیبی با اشاره به سرمایه گذاری در روستاها گفت : برنامه ریزی در بخش اشتغال وشناسایی ظریفیت های روستایی برای سرمایه گذاری از مهمترین الویت های ما دربحث اقتصاد مقاومتی است.

وی از بخشداران خواست تا روستاهای که قابلیت بالایی در جذب توریست با ویژگی های رقابتی دارند را برای سرمایه گذاری معرفی کنند تا با زیاد شدن این روستاها موجب تقویت زیرساخت ها در بخش های مختلف شود.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خاطرنشان کرد : روستاهایی که به دلیل قرار گرفتن در نواحی حاشیه صنعتی مانند(  نیکویه، کلج و معلم کلایه...) مورد بی توجهی قرار گرفتند باید با برنامه ریزی مناسب و آوردن سرمایه گذار موجب رونق بیشتر آنها شویم.

حبیبی در ادامه از طرح های هادی گفت و اضافه کرد: یکی از برنامه های ما بازبینی طرح هادی در روستاهاست که با  همکاری بنیاد مسکن می خواهیم آن را انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هم دراین جلسه گفت :  سرمایه گذاری برای ایجاد مجتمع های اقتصادی با شناخت نیازهای هر روستا یکی از مهمترین برنامه های ما برای اشتغال زایی در روستاها است.

هدایت الله صفری با بیان اینکه بخشداران ، روستاهای مختلف را برای اجرای این طرح به ما معرفی کنند اضافه کرد: با آموزش به افراد در زمینه های مختلف و کمک به انها برای فروش محصولات می توانیم موجب تقویت اشتغال در روستا ها شویم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار