طوسی:از عملکردم در ترکیه راضی ام

دونده ملی پوش کشورمان گفت: از عملکردم در مسابقات ارزروم ترکیه رضایت دارم تنها به دلیل شرایط نامساعد جوی نتوانستم رکورد خوبی را ثبت کنم.

مریم طوسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره عملکرد خودش در مسابقات ارزروم ترکیه اظهارکرد: از عملکردم در مسابقات ارزروم ترکیه رضایت دارم و تنها به دلیل شرایط نامساعد جوی نتوانستم رکورد خوبی را ثبت کنم.

وی درباره شرایط خودش گفت: به تازگی از ترکیه برگشته ام ،دارم تمرینات اختصاصی ام را دنبال می کنم تا در رقابت های جام کازانوف که در تیر ماه و یکی ازمسابقات گزینشی کسب سهمیه المپیک است شرکت کنم .

طوسی افزود: بعد از رقابت های جام کازانوف،در مسابقات لیگ برتر و بعد از پایان ماه مبارک رمضان که حکم ورودی المپیک را دارد با تیم دانشگاه آزاد در این مسابقات شرکت خواهم کرد.

دونده ملی پوش کشورمان گفت: اگر سهمیه ورودی المپیک را بدست آورم، به حضوری موفق در المپیک فکر می کنم و اگر هم نتوانم رکورد خوبی را به ثبت برسانم برای دیگر ورزشکاران در المپیک آرزوی موفقیت می کنم، امیدوارم نتایج درخشانی برای کشورمان در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی جهان را کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار