اهواز؛

آغاز فعالیت ستاد پروژه مهر در خوزستان از 15 تیر

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به تشکیل ستاد پروژه مهر در 41 منطقه و شهرستان استان، از فعالیت این ستاد در بازه زمانی 15 تیر تا 15 مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد تقی‌زاده، با بیان این‌که پروژه فعالیت‌های آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید در قالب پنج کمیته سامان‌دهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، کمیته توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی از 15 تیر تا 15 مهرماه در سطح استان اجرا می‌شود، اظهار داشت: کمیته نظارت و ارزیابی مسائل مربوط به ثبت‌نام نوآموزان و دانش‌آموزان، نقل و انتقال معلمان و برنامه‌ریزی برای مراسم بازگشایی مدارس را بر عهده دارد.

وی فعالیت کمیته تعمیر و تجهیز را در قالب پیگیری انجام تعمیرات مورد نیاز در مناطق محروم، روستاها و دیگر فضاهای آموزشی عنوان کرد و گفت: همچنین کمیته سامان‌دهی نیروی انسانی وظیفه سامان‌دهی و توزیع نیروی انسانی، انتصاب مدیران، نقل و انتقالات، سامان‌دهی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و برنامه‌ریزی برای اجرای دوره‌های آموزش ضمن خدمت را در سطح استان انجام می‌دهد.

رئیس ستاد پروژه مهر آموزش‌وپرورش خوزستان افزود: کمیته تبلیغ و اطلاع‌رسانی فرهنگ‌سازی و فعالیت‌های لازم برای آمادگی‌ جهت بازگشایی مطلوب مدارس را انجام می‌دهد و کمیته تأیید صلاحیت فرآیند احراز و تأیید صلاحیت نیروهای جدید را بر عهده دارد.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف پروژه مهر برنامه‌ریزی برای فراهم‌سازی زمینه مناسب برای بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس است و در راستای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزش‌وپرروش در آستانه بازگشایی مدارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.