«فصل وصل» تنها در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود

«فصل وصل» نمایشی چندرسانه‌ای که در شب‌های ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس اجرا می‌شود.

«فصل وصل» تنها در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شودعلیرضا کوهفر مدیر مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص «فصل وصل» گفت: ما در این نمایش به دنبال سبک‌های چند رسانه‌ای و میدانی نمایش هستیم تا تاثیرگذاری بیشتری برای مخاطبان داشته باشد. در بخش معاصر به انقلاب، حوادث دفاع مقدس و فتح خرمشهر پرداختیم که البته فتح آن هم با مدافعان حرم است که این دفاع همچنان ادامه دارد. سناریویی که مروری بر دفاع از بعثت پیامبر تا ظهور ولی عصر (عج) اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: طراحی‌ها به گونه‌ای تعبیه شده که مخاطب در دل واقعه قرار دارد و اطراف آن شاهد یکسری اتفاقات هستیم که جذابیت های کار را دو چندان می‌کند. این نمایش در کمتر از یک ماه آماده نمایش شده و همه عوامل شبانه روز برای آن زحمت کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: این کار بیش از صد بازیگر دارد و همزمان با ساخت دکور بچه‌ها در حال تمرین بودند تا بتوانیم در زمان مقرر آن را آماده کنیم.

گفتنی است؛ این نمایش هرشب ساعت 21 تا پایان ماه مبارک در باغ موزه دفاع مقدس به سبک میدانی و چند رسانه‌ای در ابعاد واقعی خودش برای مخاطبان بازسازی و  اجرا می‌شود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار