همدان؛

ذائقه جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت اولویت باشد

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان همدان گفت: امسال باید برنامه‌های اوقات فراغت به‌روز و مطابق با علایق جوانان باشد و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های استان اجرا شود.

ذائقه جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت اولویت باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدا‌الله ربانی‌مهر با بیان اینکه معاونت امور جوانان استان وظیفه نظارت بر اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در استان را دارد، اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در حوزه‌های گردشگری، فرهنگی، تربیتی، سبک زندگی، اردویی، تفریحی و کتابخوانی اجرا می‌شود.

وی به ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها براساس اجرای برنامه‌های اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: سال گذشته جمعیت هلال‌احمر استان، آموزش و پرورش، اداره‌کل کتابخانه‌ها و چند دستگاه دیگر عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت داشتند.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف استان باید به منظور ارائه برنامه‌های مناسب برای اجرا و غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ورود کنند.
ربانی‌مهر با اشاره به آسیب‌شناسی برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های مختلف در سال گذشته افزود: نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت در برنامه‌های امسال گنجانده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استفاده شود، تصریح کرد: سال گذشته 144 هزار نفر از سنین 15 تا 29 سال از برنامه‌های اوقات فراغت استان استفاده کردند.

این مسؤول به اجرای 45 برنامه مختلف در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی، تربیتی و برنامه‌های متفرقه اشاره کرد و گفت: امسال باید برنامه‌های اوقات فراغت به‌روز، مطابق با علایق جوانان و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های استان اجرا شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.