100%تضمینی ؛

تغییر پسورد و سوال های امنیتی اپل ایدی در عرض" 1 دقیقه" + آموزش تصویری

در این گزارش قصد داریم تا چگونگی تغییر پسورد اپل آیدی و همچنین تغییر سوال های امنیتی اپل آیدی را به شما آموزش دهیم .

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، بسیاری از افرادی که اپل آیدی از شرکت های مختلف خریداری می کنند و یا حتی خودشان اپل آیدی را می سازند با مشکل تغییر پسورد مواجه هستند .

تغییر پسورد و سوال های امنیتی اپل ایدی در عرض

بسیاری از افراد هم پس از خرید اپل آیدی نگران این موضوع هستند که پسورد اپل آیدی شان در دسترس شرکتی که اپل ایدی را از آن تهیه کرده اند می باشد و احساس امنیت کامل نمی کنند . 

حالا در این گزارش قصد داریم تا چگونگی تغییر پسورد اپل آیدی و همچنین تغییر سوال های امنیتی اپل آیدی را به شما آموزش دهیم .

1 - ابتدا وارد سایت appleid.apple.com شوید . لازم به ذکر است که این سایت متعلق به شرکت اپل و کاملا معتبر است. 

2 - با وارد شدن در این سایت باید اپل ایدی و پسوردتان را وارد کنید . 

تغییر پسورد و سوال های امنیتی اپل ایدی در عرض
  
3 - پس از وارد کردن اپل آی دی و پسورد اپل آیدی وارد اکانتتان خواهید شد . در اینجا شما با 2 قسمت Account و Security مواجه خواهید شد . کار ما با قسمت Security خواهد بود . ( در قسمت Account برای تغییر دادن اسم , تاریخ تولد و اطلاعات شخصی می توانید اقدام کنید ).

 تغییر پسورد و سوال های امنیتی اپل ایدی در عرض

 - برای تغییر پسورد اپل آیدی به این قسمت مراجعه کنید . پس از وارد شدن در این قسمت باید به 2 سوال از 3 سوال امنیتی جواب دهید . پس از وارد کردن سوال های امنیتی از شما درخواست میشود که پسورد جدید را وارد کنید . 

تغییر پسورد و سوال های امنیتی اپل ایدی در عرض
 

 - برای تغییر سوال های امنیتی به این قسمت مراجعه کنید . باید در این قسمت 3 سوال به دلخواه انتخاب کنید و برای آنها پاسخ مناسب درج کنید . دقت کنید که پاسخ این سوالات را به هیچ وجه نباید فراموش کنید . بنابراین از زدن پاسخ های بی مورد خودداری کنید . 

تغییر پسورد و سوال های امنیتی اپل ایدی در عرض

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار