نشانه بزرگی از بی سر و سامانی کمیته فوتسال

اضافه شدن فوری دو تيم به ليگ برتر با تلاش دانشگاه و حمايت مشكوك رييس

جلسه هیات رییسه پیش از آغاز قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بهترین فرصت است که اعضای هیات رییسه به اجبار و تحت فشار رای به 16 تیمی لیگ بدهند.

اضافه شدن فوری دو تيم به ليگ برتر با تلاش دانشگاه و حمايت مشكوك رييسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق اعلام کمیته فوتسال شنبه 29 خرداد ماه از ساعت ١٥:٣٠ جلسه قرعه كشي ليگ برتر فوتسال اغاز خواهد شد و بنا به اطلاع رساني قبلي و  تبليغات زیاد بر اين موضوع كه ليگ به طور قطع با چهارده تيم برگزار مي شود، هر لحظه خبر برگزاري مسابقات با شانزده تيم قوت می گیرد.

در اين فصل از مسابقات ليگ دسته اول دانشگاه ازاد تهران كه شروع خوبي در مسابقات نداشت با اصرار و تلاش موفق شد افتخاري را راضي به تنظيم قانون ويژه نقل و انتقالات براي اين تيم كند تا تيمهاي دسته يكي مجوز استخدام بازيكن ليگ برتري را بر خلاف آيين نامه مسابقات دريافت كنند. تصميمي كه به شدت به ليگ دسته اول و تيمها ضربه زد. 

اين تلاش براي صعود دانشگاه ازادي ها كافي نبود و در نهايت ارژن شيراز و شهرداري ساوه ليگ برتري شدند.

با این وجود تلاشهاي دانشگاهي ها برای برتری شدن با همت حسين شمس ادامه يافت اما هربار با اصرار اعضاي هيات رييسه اين موضوع منتفي مي شد تا به امروز كه تنها 2 روز مانده به قرعه کشی لیگ برتر خبری بشنویم که از قدرت دست های پشت پرده می گوید.


اما در فاصله اندك از شروع مراسم مي شنويم كه دانشگاهي ها توانسته اند با اعمال فشار رييس همیشه بله گو به قدرت ها را خام كرده و وي را راضي به حضور در ليگ برتر كنند در همین راستا صبح روز قرعه کشی در جلسه هیات رییسه موضوعی مطرح می شود که در دستور کار نیست و نمایشی از مدیریت ناتوان در فوتسال  است.

اين تصميم تكراري افتخاري سومين تصميم يك جانبه او در چهار سال فعاليتش است كه بار ديگر مي تواند به فوتسال ايران ضربه بزند.

به ياد داريم دو فصل پيش  شهرداري ساوه براي فرار از سقوط دست به دامن رابطه بازي شد و همين آقاي رييس با حمايت از آن تيم مجوز نقل و انتقالات خارج از سهميه را صادر كرد.

حالا كه بار ديگر به گوش می رسد در پس فشار ها  افتخاری راضی و اعضاي هيات رييسه ناراضي هستند، قبل از قرعه کشی جلسه ای با موضوعی فوري ترتيب داده شده تا اعضاي هيات رييسه قبل از شروع مراسم قرعه كشي محبور به راي مثبت دادن به افزايش تيمها شوند و کسی هم نیست اهمیتی به نظر  مدیران باشگاههای بدهد که برای لیگی 14 تیمه خود را آماده و هزینه می کنند.

شايد هم فدراسيون مي خواهد مانند ليگ دو سهميه اضافه كند تا در صورت انصراف احتمالي ميثاق، اذرخش يا منصوري سود مالي به جيب كميته برود و باشگاههاي ليگ برتري نتوانند امتياز بفروشند.

به هر تقدير چاره اي حز فغان نداريم و به رييس كميته فوتسال توصيه ميكنيم به عنوان بالاترین مقام فوتسالی عواقب اين تصميم را در نظر بگیرند تا سرنوشت مديران خودراي در انتظارش نباشد و فوتسال بیش از این در سیاهی ها غرق نشود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار