شیراز؛

ساخت پلاتوهای نمایشی در 4 شهرستان فارس

4 شهرستان فارس صاحب پلاتوهای نمایشی می‌شوند.

ساخت پلاتوهای نمایشی در 4 شهرستان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر صادقی رئیس انجمن نمایش استان فارس با اشاره به رونق تئاتر در یک سال گذشته در استان فارس اظهار کرد: بسیاری از شهرستان‌های استان فارس ظرفیت هنر تئاتر را دارند اما به دلیل کمبود امکانات این هنر نتوانسته چنان که باید رشد کند.
وی با بیان اینکه انجمن نمایش استان فارس رونق تئاتر در شهرستان‌ها را به عنوان یکی از اولویت‌های برنامه خود می‌داند، گفت: در روز جهانی تئاتر که با حضور برخی از فرمانداران برگزار شد، ساخت پلاتو با همکاری فرمانداران و شهرداران مطرح و پذیرفته شد.
رئیس انجمن نمایش فرهنگ و ارشاد استان فارس با بیان اینکه در ٤ شهرستان استان فارس پلاتو نمایش ساخته می‌شود، افزود: تاکنون فرمانداران فیروزآباد و فسا اعلام آمادگی کردند و کار ساخت پلاتو در فیروزآباد آغاز شده است.
صادقی با بیان اینکه ٢ شهرستان دیگر هنوز قطعی نشده است، خاطرنشان کرد: در مجموع در استان فارس شهرستان‌های کازرون، فسا، لارستان و مرودشت از جمله شهرهایی هستند که سابقه دیرینه در هنر تئاتر دارند و باید مورد حمایت بیشتر قرار بگیرند.
وی تصریح کرد: ساخت پلاتو در شهرستان‌ها به عهده فرمانداران و شهرداران است اما تجهیز آن از جمله نورپردازی، صدا و غیره را اداره کل ارشاد انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.