تورنمنت اطلس اسپرت - جین

بسکتبالیست‌ها به سومین پیروزی خود رسیدند

تیم ملی بسکتبال ایران موفق شد سومین دیدار خود در رقابت‌های اطلس اسپورت چین را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش خببرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران که دو بازی نخست خود در تورنمنت اطلس اسپورت را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، مقابل سومین حریف خود یعنی تیمی از کشور لیتوانی هم به پیروزی دست پیدا کرد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد از سد سومین حریف خود در تورنمنت اطلس اسپرت چین عبورکند. در این دیدار که راس ساعت 15و 30 به وقت کشورمان و در سالن دوشو لیک آره نای شهر سوشو برگزار شد، ملی پوشان ایران مقابل لیتوانی یکی از تیمهای قدرتمند این دوره قرار گرفتند و با حساب 78بر76 به برتری دست یافتند.

 درک بائرمن اوشین ساهاکیان ، حامد حدادی ، بهنام یخچالی ،محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی را ابتدا به زمین مسابقه فرستاد و در کوارتر نخست تیم ما 27بر21 بازنده میدان بود. اما رفته رفته انسجام تیمی خود را پیدا کرده و اگرچه بازی پایاپایی را ارائه دادند اما نیمه نخست با حساب 46بر41 برای لیتوانی رقم خورد.

در نیمه دوم تلاش بچه های ما مقابل آسمانخراشان لیتوانی شدت گرفت و در نهایت در یک بازی کاملا نزدیک و حساس و نفس گیر برتری 78بر76 برای ما رقم خورد.

تیم ملی ایران که هر سه بازی مقدماتی خود را با برد پشت سر گذاشته است فردا را استراحت کرده و روز شنبه در مرحله نیمه نهایی به دیدار حریف خود خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار