اصفهان؛

نبايد خودمحور عمل كنيم

مدير پويش مردمي ترافيك شهر اصفهان گفت : 15 راهبرد فرهنگ‌سازي در مورد فرهنگ رانندگي تدوين شده كه يكي از شاخص‌ترين آنها پویش سه‌شنبه‌هاي بدون خودرو است،

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعيد ساكت گفت: زماني كه اين موضوع مطرح مي‌شد انتظار آن را نداشتيم كه بتوانيم اين طرح را در خيابان چهارباغ عباسي اجرا كنيم.

وی تصريح كرد: در گام نخست طرح سه‌شنبه‌هاي بدون خودرو قرار شد اين طرح در خيابان چهارباغ عباسي محدوده ميدان امام حسين تا تا خيابان آمادگاه اجرا شود.

وی با تاكيد بر اينكه سه گام در اين طرح مدنظر قرار گرفته است،‌ افزود: نه به ترافيك ساكن، نه به آلودگي هوا و نه به كم تحركي و تنبلي از جمله اهداف پویش سه‌شنبه‌هاي بدون خودرو است.

نبايد خودمحور عمل كنيم

مدير پويش مردمي ترافيك شهر اصفهان با اشاره به اینکه بايد از تمام ظرفيت‌ ارگان‌هاي استان برا پیشبرد این پویش استفاده كرده و نبايد به صورت خودمحور عمل كنيم، گفت: به طور مثال در سازمان ورزش اين نگاه مطرح شد كه بسته تهييجي ورزشي با رويكرد ورزش‌هاي مرتبط با اين رويداد مانند، اسكيت، دووميداني، پياده‌روي و مسابقات مختلف در محور چهارباغ اجرايي شود.

وي با بيان اينكه فردي كه در چهارباغ به پياده‌روي مي پردازد بايد دريافتي از يك شهر سالم نيز داشته باشد، اضافه كرد: بايد پيوست‌هاي لازم از جمله پيوست‌هاي ترافيكي، اطلاع‌رساني، فرهنگي و اجتماعي را در محور چهارباغ در نظر بگیریم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.