اصفهان؛

مجتمع آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان افتتاح شد

مجتمع آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری طی آیینی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس مجتمع آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان در حاشیه آیین افتتاح این پروژه‌ها در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:مجتمع آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان با زیربنای2600 مترمربع در سه طبقه و مشارکت پروفسور ارشدی وامانی ساخته شد.

محسن بهپور، با اشاره به هزینه 25 میلیارد تومانی تجهیزات این مجتمع افزود: این مجتمع شامل 28 واحد آزمایشگاهی با انجام 248 آزمایش متنوع در رشته های مختلف علوم به دانشجویان، ومراکز صنعتی،علمی وپژوهشی کل کشور وتعدادی ار از آزمایشگاه های کشور عراق خدمات می دهد دور تعامل است.

وی،سامانه جامع آزمایشگاهی NMR،VSM،CMS، TCAتعیین مواد مخدر، متالوژی، اسانس وترکیبات طبیعی گلاب وعرقیات در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر زیر نظر اداره استاندارد را عملکرد آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان دانست وگفت:آزمایش 2100 نمونه از داخل وخارج در سال 93، سه هزار و 250 نمونه در سال94 و 933 نمونه تا امروز عملکرد این آزمایشگاه است.

به‌گفته‌وی،157 میلیون تومان درآمد پژوهشی آزمایشگاه در سال 93، 243 میلیون تومان در سال 94 و 70 میلیون درآمد پژوهشی آن در سال جاری است.

رییس مجتمع آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان سرویس دهی خوب و دستگاه‌های به‌روز مجتمع آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان را تاکید کرد و گفت: این آزمایشگاه در حال حاضر سه دستگاه HSE ،SEM ، XRF وBET را نیازدارد که وزیر علوم برای تامین آن قول مساعد داد.

شایان ذکر است افتتاح مجتمع آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان و عملیات آغاز به ساخت سه پروژه مجموعه کارگاه های مهندسی به همت خیر ارجمند مهندس گلابی،پژوهشکده فرش ومعماری توسط خیر بزرگوارسیدمرتضی هاشمیان و خوابگاهی متاهلین به همت خیر ارجمند شهین مس چی عصر دیروز در آیینی ویژه همراه با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری ، خیرین دانشگاه ساز ،همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و ضیافت افطار این دانشگاه برگزارشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار