ويسى : هزينه هاى سپاهان را نصف كردم

سرمربى تيم فوتبال سپاهان گفت : هزينه هاى اين تيم را نصف كردم و ميانگين سنى هم پايين آوردم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛عبداله ويسى در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت : من دوست داشتم در استقلال خوزستان بمانم اما مسئولان اين تيم گفتند هر جا كه راحتى برو و من اين كار را كردم.
 وى در ادامه عنوان كرد: سپاهان وضعيت خوبى نداشت اما به خاطر عرق به اين تيم به اينجا آمدم همچنين قراردادى با تيم سپاهان هنوز نبستم .
ويسى درباره تفاوت تيم سپاهان با استقلال خوزستان گفت: اين دو تيم از لحاظ مالى خيلى فاصله دارند.
 وى در باره اينكه هزينه هاى سپاهان را از ٣٠ به ١٥ ميليارد كاهش داده است بيان كرد: سپاهان از لحاظ مالى و ميانگين سنى بسيار تعديل داشته است سقف قرارداد تيم سپاهان ٧٠٠ ميليون تومان است و بازيكنان خارجى ١٠٠ ميليون بالاتر مى گيرند همچنين به مسئولان گفتم با بازيكنانى كه با ٩٠٠ ميليون مى گيرند خودتان حرف بزنيد و دخالتى در اين زمينه نمى كنم .
سرمربى سپاهان گفت : بعضى از دلال ها در سازمان ليگ گفتند چرا ويسى در خانه اش با بازيكنان قرارداد مى بندد مگر دزدى كردم ؟ مگر خيانت كردم؟ با كوليبالى در خانه ام توافق كردم .

وى در ادامه عنوان كرد : با توجه به اينكه خودم با بازيكن كار مى كنم دليلى نمى بينم كه با نفر دوم صحبت كنم بعضى از مواقع مدير برنامه به خانه ام آمده و توافق كرديم .
ويسى با انتقاد از قراردادهاى برخى از بازيكنان گفت : برخى از مدير برنامه ها قيمت بالا مى برند به طور مثال دروازه بان يك ميلياردى درخواست دريافت ١٠٠ ميليون براى گل نخوردن در هر بازى مى كند يا مهاجم علاوه بر دريافت ٧٠٠ ميليون در خواست دريافت ١٠ ميليون براى گلزنى در هر بازى مى كند به هرحال برخى از بازيكنان علاوه بر مبلغ قراردادهايشان امتيازهاى ديگرى هم درخواست مى كنند كه درست نيست .
وى بيان كرد: برخى از مديربرنامه ها با امتيازهايى كه براى قرارداد بازيكنان مى گذارند خيانت به فوتبال مى كنند ويسى درباره ليست مازاد سپاهان گفت : بازيكنان نامبرده در ليست مازاد من نيستند آنها قراردادشان بالاتر از مابقى بازيكنان است براين اساس مسئولان سپاهان بايد خودشان با اين بازيكنان صحبت كنند قيمت بالاى قرارداد شيمبا و پادوانى ظلم به فوتبال كشورمان است .

وى در باره وضعيت محرم نويد كيا بيان كرد : نويدكيا از لحاظ فنى قابل احترام است اما به خاطر صحبتهايش در مورد پيشكسوتان كارش را سخت كرد .
سرمربى سپاهان درباره شايعه كاپيتانى رسول نويد كيا در اين تيم گفت : كاپيتان تيم را براساس تجربه و تفكر مديريتى انتخاب مى كنم كه رسول هم مى تواند كاپيتان باشد وى حرف نمى زند و خيال مى كنم كه با ما قهر است .
وى در باره اينكه سپاهان نياز به ستاره دارد بيان كرد: كل تيم بايد ستاره باشند محرم با حضور در سپاهان ستاره شد.
 ويسى درباره شانس قهرمانى سپاهان افزود: سپاهان دو هدف دارد پايين آوردن قيمت بازيكنان و جوانگرايى كه انجام شد و دومى هم رسيدن به جايگاه قبلى اش است تمام هدفم اين است كه سپاهان امسال آسيايي شود.
 وى در باره سقف آرزوهايش گفت : حضور در سپاهان آرزويم بود كه به آن رسيدم من در سن ٣١ سالگى به خاطر حسين كعبى و چند بازيكن ديگر فوتبال را كنار گذاشتم تا جا براى بازيكنان جوان باز شود .
وى بيان كرد: طبق برنامه قرار بود همراه تيم ملى جوانان به آلمان بروم كه به دليل لغو اين سفر با هماهنگى مسئولان براى تماشاى يكى از بازيهاي جام ملتهاى اروپا عازم فرانسه مى شوم.

 وى در پايان درباره برنده نقل و انتقالات خاطر نشان كرد: سپاهان نسبت به ديگر تيمها در جذب بازيكن بهتر عمل كرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار