زنجان؛

تلاش دشمن برای متزلزل کردن نسل جوان ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت دشمن برای متزلزل کردن نسل جوان ایران اسلامی تلاش می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ آیت الله خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تلاش دشمن برای متزلزل کردن نسل جوان ایران اسلامی گفت: برای حفظ و عمق بخشی به ایمان به عنوان یکی از زمینه های اقتدار باید اهتمام ویژه داشته باشیم .

خطیب جمعه زنجان در ادامه با اشاره به پیشرفت های علمی کشور گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان برای متوقف کردن آمیز و ممنوع از جمله بدافزارها و ویروس های اینترنتی استفاده رشد علمی کشور به ترور دانشمندان متوسل شده و از ابزار خیانت کنند.‎‎ می

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان و کارگزاران نظام گفت: از اهم موضوعات مورد تاکید در این دیدار توجه به ایمان، اخلاق و استفاده از ظرفیت ماه رمضان بود.

خاتمی ادامه داد :همچنین معرفی رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا به عنوان دشمنان درجه یک اسلام از سوی مقام معظم رهبری، اشاره به توانمندی‌های نظام اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری و تاکید رهبری بر شناسایی توانمندی های کشور از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ، توانمندی اقتصادی و دفاعی بازدارنده و جوان بودن کشور را از دیگرتوانمندی های کشور از دیدگاه مقام معظم رهبری اعلام کرد .

آیت الله خاتمی تأکید کرد : جمعیت جوان نعمت بسیار بزرگ و مهمی است که مسؤولان دولتی باید با برنامه ریزی صحیح برای افزایش جمعیت جوان حرکت کنند .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.