سیستان وبلوچستان

الگوی جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی الگویی شعاری نیست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نخبگان توانمند، الگو، فکور و انقلابی باید به صورت خودجوش و برنامه ریزی شده به سمت تبیین انقلابی گری؛ آنچه که نیاز امروز نظام جمهوری اسلامی ماست حرکت کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سردار حسین معروفی با تاکید بر اینکه الگوی جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی الگویی شعاری نیست افزود : اخیرا بخش کوچکی از توانمندی موشکی حوزه زیر زمینی توسط هوا فضای سپاه رونمایی شد که حاوی پیام های برای افراد خودی و غیر خودی بود.

وی افزود: رونمایی از این توانمندیها باعث شد تا دشمن جرات قد علم کردن و صف آرایی در مقابل ملت ایران را نکند چرا که در غیر اینصورت باید هزینه های جبران ناپذیری بپردازد.

سردار معروفی تصریح کرد: دشمنی که هم اکنون با همین تدبیر در منطقه زمین گیر شده است هرگز فکر نمی کرد ایران چنین بازیگری باشد و بتواند جهت دهی و هدایت کند؛ دشمن زمانیکه نتوانست از راه سخت وارد شود هزینه ها را به طور دیگری تحمیل کرد.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیان داشت: دشمن جنگ روانی همراه با تهدید و تطمیع علیه ملت ایران در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی را در پیش گرفته است و هدفگذاری خاصی را دنبال می کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار