بیرجند؛

۵۵ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد سرایان راهی خانه بخت شدند

کمک هزینه ازدواج به ۵۵ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد از سال گذشته تاکنون در راستای ازدواج آسان و پایدار و تشویق به سنت حسنه ازدواج پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرایان گفت :  کمیته امداد امام خمینی در جهت ترویج و تسهیل سنت حسنه ازدواج، تحکیم و تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی و اجتماعی در بین جوانان در شرف ازدواج خدمات مختلفی را ارائه می نماید.

اربابی افزود : این کمک ‌ها برای دختران تحت پوشش در قالب کمک هزینه جهیزیه با سرانه ۲۰میلیون ریال و هدیه ازدواج پسران تحت پوشش ۷۰۰ هزار تومان به صورت بلاعوض می باشد.
وی گفت : سال گذشته ۵۵ نفر از دختران، پسران و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش از کمک هزینه ازدواج و جهیزیه برخوردار شدند.
وی برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های قبل از ازدواج را از دیگر برنامه‌های این نهاد برای زوجین در سال گذشته عنوان کرد و گفت: امروز به‌ علت عدم آگاهی از ناهنجاری‌های اجتماعی، زندگی جوانان در کشور دچار مشکل شده است که قطعاً مشاوره قبل از ازدواج و کلاس‌های آموزشی در این خصوص می‌تواند تاثیر مهمی در زندگی مشترک آنان داشته باشد و این نهاد با بهره‌گیری از اساتید مجرب ، راهنمایی و آموزشهای لازم عمده این معضلات را برطرف نموده است.
انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.