همدان؛

اتحاد مسلمین در منطقه در حال شکل‌گیری است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امروز به برکت مدافعان حرم و شهدای بزرگوار که در خط مقدم این راه قرار گرفته‌اند، استکبار از این واهمه دارد که در مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستد.

اتحاد مسلمین در منطقه در حال شکل‌گیری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مظاهر مجیدی اظهار داشت: ما آمده‌ایم تا از این فرهنگ دفاع و شهادت تجلیل می کنیم.


وی تصریح کرد: امروز یک مثلث شوم شکل گرفته که باعث تفرقه و فتنه در جهان اسلام شده است.

سردار مجیدی ادامه داد: یک ضلع این مثلث استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست که نقشه‌ها و راه‌هایی را تعریف می‌کرده‌اند تا بتوانند خاورمیانه را آن گونه که می خواهند تعریف کنند.

مجیدی ابراز داشت: ضلع دوم مثلث نیز رژیم غاصب اسرائیل است که با غصب سرزمین دیرینه فلسطینی‌ها در این منطقه جا گرفته و به دنبال هدف قوم برتر در جهان هستند و هیچ بویی از انسانیت نبرده است.

به گفته وی ضلع سوم که مایه تأسف در جهان اسلام بوده و خود را به عنوان خادم الحرمین می‌نامد و رفتار و کردار آنها چیزی جز خائن الحرمین برای آنها نداشته، عربستان سعودی است که امروز با به کارگیری گروه‌های اجاره‌ای در جهان اسلام فتنه بزرگی را ایجاده کرده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار داشت: آمریکا به دنبال این بود تا بتواند نقشه خاورمیانه و کشورهای منطقه و ایران را تغییر دهد و جغرافیای این کشورها را به کشورهای کوچکی که بتواند بر آنها تسلط پیدا کند تبدیل کند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.