خوردبین: اختلاف برانکو و کی روش برای ملی پوشان دردسر ساز است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ملی پوشان پرسپولیس میان اختلاف سلیقه برانکو و کی روش گرفتار شدند.

خوردبین: اختلاف برانکو و کی روش برای ملی پوشان دردسر ساز استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود خوردبین در حاشیه حضور در مرکز ایفمارک اظهار داشت: برای اولین بار به اینجا آمدم.امکانات این مجموعه شگفت زده ام کرد.همچنین به مسئولان این مرکز که امکانت کاملی را تدارک دیدند خسته نباشید می گویم.

وی در ادامه  درباره تاثیر این تست افزود: صد در صد تاثیر این تست مثبت است. تا پایان فصل کارنامه جسمی بازیکن در اختیار باشگاه است. می دانیم که چه تمرینی باید انجام بدهد یا ندهد. این خیلی خوب است.

خوردبین ادامه داد: بازیکنان تیم ملی حق ندارند سر تمرین پرسپولیس شرکت کنند چه برسد به اینکه به اینجا بیایند. صد در صد تیم ملی بر باشگاه ارجحیت دارد اما بازیکن باید بیاید سر تمرین باشگاهی و قطعا نبودن آنها در تمرین باشگاهی تاثیر می گذارند.

وی درباره اختلاف به وجود آمده درباره برانکو و کی روش بیان کرد: متاسفانه در این میان فقط بازیکن متضرر می شود. در این طرف مربی باشگاهی اش او را جریمه می کند و از آن طرف اگر به تیم ملی نرود ممکن است از تیم ملی خط بخورد. امیدوارم برانکو و کی روش در نشستی که به نظر می رسد باید با هم داشته باشند این مسائل را بین خود حل و فصل کنند.

خوردبین درباره اینکه برانکو گفته بازیکنان ملی پوش به دلیل غیبت در اردوی تیم باشگاهی جریمه می شوند عنوان داشت: صد در صد بازیکن طبق اعلام سرمربی جریمه خواهد شد. البته فکر می کنم در نهایت با تعاملی که بین تیم ملی و پرسپولیس صورت بگیرد این مشکل هم برای بچه های ملی پوش به وجود نخواهد آمد. چون آنها در این میان بی تقصیر هستند و بین دو سلیقه مربی پرسپولیس و تیم ملی گیر افتاده اند.

خوردبین در این باره که آیا خودش هم در تست پزشکی در ایفمارک شرکت کرد یا خیر گفت: من هم در تست قلب شرکت کردم اما به من گفتند که زیاد اوضاع خوبی ندارم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه قرار است از سرپرستی این تیم کنار برود تا باقری جایش را بگیرد در پایان بیان کرد: من با طاهری همه حرف هایم را زده ام. این اخباری است که برخی دوستان شایعه پراکنی می کنند یا مثلا می نویسند که خوردبین استعفا کرد. شاید کسی دوست ندارد من این جا باشم. این تصمیمات مختص باشگاه و مدیرعامل آن است. به نظرم کسانی که این کار را انجام می دهند هدفی را دنبال می کنند. امیدوارم به هدف شان برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار