کسب مقام اول مریوان در رقابت های بوکس نوجوانان کردستان

شهرستان مریوان به عنوان میزبان رقابت های بوکس نوجوانان استان کردستان با کسب 3 طلا و 5 نقره مقام اول این رقابتها رابه خوداختصاص داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رقابت های بوکس نوجوانان استان در روزهای 27 و 28 خردادماه به میزبانی مریوان تحت عنوان جام رمضان برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

در این مسابقه ها 35 بوکسور از شهرستان های سنندج، بانه، سقز، قروه، سریش آباد، سروآباد و مریوان بر روی رینگ رفتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان در وزن 46 کیلوگرم هژار سلیم زاده از بانه، 48 کیلوگرم میلاد شایان از سقز، 50 کیلوگرم حمید رحمتی از مریوان، 52 کیلوگرم ادیب شهابی از سنندج، 54 کیلوگرم هیمن خالدی از مریوان، 57 کیلوگرم رضا خیاطی از قروه، 60 کیلوگرم شعیب رشیدی از مریوان، 63 کیلوگرم حمیدرضا میرانی از قروه، 66 کیلوگرم آکام مری از سقز، 70 کیلوگرم کیانوش بختیاری از قروه، 75 کیلوگرم ساسان محمودی و 81 کیلوگرم کسری رحیمی از سقز و 81+ کیلوگرم سامان حسینی از بانه مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.

در نتیجه تیمی مریوان با 3 طلا و 5 نقره به مقام اول را بدست آورد، سقز با 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و قروه با 3 طلا،1 نقره و 1 برنز سکوی سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کسب ، مقام ، رقابت ، بوکس ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.