شهرکرد؛

غنی سازی اوقات فراغت با طرح جوانه های صالحین

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح جوانه های صالحین با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام بهمن نجفی گفت: پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان مجریان طرح با محوریت مربی و سرگروه های حلقه های تربیتی، نقش کلیدی و اساسی در اجرای این برنامه دارند و علاوه بر پر کردن اوقات فراغت علاقمندان، بستر جذب آنان به شجره طیبه بسیج را فراهم می آورند.

وی، با بیان اجرای طرح جوانه های صالحین در دو بخش، افزود: کارآفرینی و تولید همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی اولین بخش برنامه های این طرح و شامل اجرایی کردن طرح های تولیدی و اقتصادی در سطح پایگاه و محله، بازدید از کارگاه های تولیدی و بنگاه های زودبازده، و ایجاد گفتمان در راستای تقویت تولید ملی است.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برنامه های علمی، قرآنی، ورزشی، تفریحی، فرهنگی و هنری نیز دومین بخش طرح جوانه های صالحین و شامل برگزاری مسابقات، کلاس های ورزشی و انجام بازی های سنتی و بومی، اردوهای مختلف، بازدید از اماکن دیدنی و تفریحی و برگزاری کلاس های هنری می باشد.

نجفی گفت: 268 پایگاه مقاومت بسیج شامل 165 پایگاه برادران و 103 پایگاه خواهران در شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری آماده اجرای این طرح در فصل تابستان هستند.

وی یادآور شد: هزینه برگزاری کلاس های طرح جوانه های صالحین، بسیار ناچیز و در برخی از پایگاه های مجری طرح نیز رایگان است.

نجفی، از علاقمندان به شرکت در برنامه های این طرح خواست برای ثبت نام به پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.